Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Emulator Oyunları (Gameboy) .gb .gbc
Sponsorlu Bağlantılar
efs@ne043
Üye
tsk
zıma18
Üye
çokkkkk güzel allah rıza olsun
palaboz
Üye
Abi helal olsun sana
nihat_32
Üye
sagollllllll
LorDoFTheIcE
Üye
emeğine sağlık....
mustafa74400
Üye
teşekkürler
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ZaZuM
Üye
tşş
Dark_Knight61
Üye
Eline Sağlık Kardeş
ALİİİ045400
Üye
6600 çalışabilirmi aliiiii cevap yazsağol.
sihirbazzz06
Üye
6680de yarım değil çeyrek ekran çıkıyor bunu neden yazmıyorsunuz anlamıyorum
oyun içinde iken çıkış tuşu var hani sağ üstteki kırmızı tuşun yanındaki ona tıklayın ve graph bölümünde sağ sol tuşları ile 176x208 yapın... tam ekran oLacaktır