Emulator Oyunları (Gameboy) .gb .gbc

Sponsorlu Bağlantılar

efs@ne043

efs@ne043

Üye
tsk
 


zıma18

Üye
çokkkkk güzel allah rıza olsun
 

palaboz

Üye
Abi helal olsun sana
 

nihat_32

Üye
sagollllllll
 
LorDoFTheIcE

LorDoFTheIcE

Üye
emeğine sağlık....
 

mustafa74400

Üye
teşekkürler
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
tşş
 
Dark_Knight61

Dark_Knight61

Üye
Eline Sağlık Kardeş
 

ALİİİ045400

Üye
6600 çalışabilirmi aliiiii cevap yazsağol.
 
sihirbazzz06

sihirbazzz06

Üye
6680de yarım değil çeyrek ekran çıkıyor bunu neden yazmıyorsunuz anlamıyorum
 

üye80

Üye
tşkkk:)
 
xxextacy

xxextacy

Üye
tsk ederım
 
dilbirin

dilbirin

Üye
[sıze=4]thanks...[/sıze]
 
semihcan42

semihcan42

Üye
ya arkadaslar bende N-GAGE var ama onda renkler gusel olmuo napıcam (ama saolun cok hızlı)
 
SlashGun

SlashGun

Üye
Emülatör tamamda .. oyunları bulmakta zorluk çekermiyiz bir araştırmak gerek . Hemde bu emülatörler mesela
N-gage gibimi güzelse indiririz ..
 
chacals

chacals

Üye
saol tesekkurler
 

@@@SEFA@@@

Üye
oyunlar süper emegine saglık :oke:
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
6680de yarım değil çeyrek ekran çıkıyor bunu neden yazmıyorsunuz anlamıyorum


merhaba

oyun içinde iken çıkış tuşu var hani sağ üstteki kırmızı tuşun yanındaki ona tıklayın ve graph bölümünde sağ sol tuşları ile 176x208 yapın... tam ekran oLacaktır
 


Üst Alt