Elazığspor 0-1 Galatasaray

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Elazığspor 0-1 Galatasaray


Spor toto Süper Lig 13. hafta karşılaşmasında Galatasaray deplasmanda Elazığspor'u 1-0 yenerken maçın son dakikalarında inanılmaz olaylar oldu. Karşılaşmanın son dakikalarında Elazığspor penaltı kazanırken G.Saray'ın kalecisi Muslera kırmızı kartla oyun dışında kaldı. Oyuncu değişikliği hakkı dolan Galatasaray'da Melo kaleye geçti ve penaltı vuruşunu kurtararak maçın kahramanı oldu.
Sarı kırmızılıların tek golünü 50. dakikada Yekta Kurtuluş kaydetti. Karşılaşmanın 89. dakikadasında Galatasara'ın kalecisi Muslera penaltıya sebebiyet verdiği gerekçesiyle direkt olarak kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı.
Oyuncu değişikliği hakkı dolan Galatasaray'da son dakikalarda kaleye Felipe Melo geçti. Elazığspor'un penaltısını kurtaran Melo'ya saha kenarından kaleci antrenörü Taffarel verdi.
Galatasaray bu galibiyetle tekrar liderliği ele geçirirken gelecek hafta sahasında Gaziantepspor'u ağırlayacak. Elazığspor ise deplasmanda Karabükspor ile mücaele edecek.
 


Kdr05

Kdr05

Üye
Haftaya Muslera yok. Kalede Melo olacak :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Melo :yuru
Helal olsun:ehe
 
Kdr05

Kdr05

Üye
Adam penaltı kurtardı. Olaylar olaylar... :aha:
 
Bomb City

Bomb City

Üye
MELO adamsın adam :halay3:
 
semihguney

semihguney

Üye
adam pitbull yapcak bişi yok
 
.Murat.

.Murat.

Üye
haftalardır melo,yu eleştiriyorum şimdi ne diyeceğim:aha:
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Kaleci Muslera'nın Gol Attığı, Melo'nun Penaltı Kurdardığı Bir Takımın Taraftarıyız:D

Rotasyona Uğrayan As Takımın %50 si Yedek ve Dinlendirilen Bir Takım Vardı Sahada. Buna Rağmen Güzel Oynadık:)
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
temiz bi üç puan
 

ssercan

Üye
Ulan melo :D Adam kurtardı ardına hemen sevinç yapıyor :D
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Özeti izlemem lazım :D
 

ssercan

Üye


:D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.
.Murat.

.Murat.

Üye
kurtarış sonrası yine pitbul taklidi yaptı:ehe
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Ne maç olmuş öyle ya kesin izlemem lazım
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
guzel mac olmus ama melo bikac adm one cikmis galiba
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Diyecek hiç bir şey yok . Maçın o dakikaya kadar 1.0 gelmesi çok büyük şans . Normal şartlar da galatasaraylı oyuncular becerikli olsalar 5.6 olurdu maç ...

Penaltıyı atan arkadaş, bir futbolcuya gol atamıyorsa lisansını yırtsın bence . :)
Gerçi penaltı tekrarlanmaliydi kurallar gereği . Melo 2 adım one çıktı resmen . .
 
.Murat.

.Murat.

Üye
fenerbahçe taraftarının gördüğünü 4 hakem nasıl olduda görmedi 2adım çıkmış dışarı maçın tekrarı lazım
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Melo penaltı kurtarmış :) Futbolcu adama nasıl penaltı atamazlar bunlar nasıl profesyonel oyuncu yav :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Kırmızı kart gerektiren bişey göremedim ben niye verdi kartı birisi anlatabilir mi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt