Ekranımı silecek güzel bi kız arıyorum :)

Sponsorlu Bağlantılar

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Ekranımı silecek güzel bi kız arıyorum :)
Arkadaşlar androidde ve iosta gördüm bunu belleye aradım ama bulamadım güzel bi hatun cama su atıp temizliyordu hoşuma gitmişti bulamadım bi türlü varmı böyle güzel bi ekran koruyucu :)
 


uğur e

uğur e

Üye
bilmem hiç rast gelmedim ama güzel bir şeye benziyor:ehe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
ya güzel bişe ekranı kilitlediginde hatun kovayla geliyor ekrana su atıyor onu siliyor falan :)
 
uğur e

uğur e

Üye
symbian ancak sürüm çıkarsın böle şeyleri çıkarmayı akıl etmezki:off:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
symbianlık durum ddgilki abilerimizde yapabilir zor bişe degildir bence :)
 
fayzteck

fayzteck

Üye


Pek gerçekci değil ama bu uygulama var dostum :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi


Pek gerçekci değil ama bu uygulama var dostum :)
ya bu karikatür bunu koymak eziklik olur milletin ıphonede taş gibi hatunlar siliyor kıskanıyorum valla nokıada bize oyuncak kız yapıyo :)
 

ggokhan008

Üye
olsydı iyi olurdu ama yok işte ne yaparsın... Kurtulus kardes yapar yaw :)
 
zekican09

zekican09

Üye
olsa super olurdu cidden arkadaşın iphone daki iyi temizliyo ekranı :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
duyuralım kurtuluş abiye sesimizi :)
 

bozkurt95

Üye
duyurulur :D olsun yani
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
parada anlaşırsak sana ekran silcek kız ayarlarım :pro: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: umt07 ve CanKartaL
TheMadness

TheMadness

Üye
resim değiştirilirse olabilir aslında. deniyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
tam Madness, Symbian Turkiye, Nadir gibi yazılımla uğraşan arkadaşlar belki ayarlayabilir diyecektim ben de
ios daki video/animasyonu alıp buna entegre etmek gerek tabi iosdaki nasıl alınır bilemiyorum :S
 

Salihç.

Üye
Böle bi uygulama var.ben n97ye yüklemiştm.ekran camını yıkıyor.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
tam Madness, Symbian Turkiye, Nadir gibi yazılımla uğraşan arkadaşlar belki ayarlayabilir diyecektim ben de
ios daki video/animasyonu alıp buna entegre etmek gerek tabi iosdaki nasıl alınır bilemiyorum :S
iosmu aman uzak olsun arkadaş ıphonede resmimi cekip efekt yaptı resmi bnm telefona atana kadar canımız cıktı :off: en sonunda multimedyayla aldım


----------Eklendi @ 21:45:27 ---------- Yazıldı @ 21:44:47 ----------

Böle bi uygulama var.ben n97ye yüklemiştm.ekran camını yıkıyor.
ismini hatırlıyormusun nerden indirdigini falan sisx'miydi
 
TheMadness

TheMadness

Üye
tam Madness, Symbian Turkiye, Nadir gibi yazılımla uğraşan arkadaşlar belki ayarlayabilir diyecektim ben de
ios daki video/animasyonu alıp buna entegre etmek gerek tabi iosdaki nasıl alınır bilemiyorum :S

iOS ayırmayı deniyorum. Noel baba vardı ekranda gezen bi uygulama onla değiştiririz basit kolay değişir gibi o.
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
659
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt