Ekranda Noktalar Var Anlayanlar Bir Bakabilir Mi Lütfen !!!

  • 12 Ekim 2013
  • 1215 Okunma
  • 28 Cevap

  1. Arkadaşlar bu arada bilgisayarım laptop. Masaüstü deil

    ekran kartım ATI Mobility HD 5650 orjinal driver yüklü ama durum http://s1310.hizliresim.com/1g/d/thdj2.png bu.

    Bu durum anakartın bozulup serviste değiştirilmesinden sonra başladı. Driver son sürümümnde bilgisayarın markası vestel NB ONLYX plus h36 lütfen yardım edin yoksa bilgisayarı kıracam artık

    http://k1310.hizliresim.com/1g/d/thdkt.png ekran kartı ayrıntısı
     


    Yazan: Aligzl94
    Son düzenleme: 12 Ekim 2013
  2. pixel atmasi olabilir mi ? aklima ilk gelen bu
     
  3. ölü pixel gibi duruyor
     
  4. Sorunu anlamadım fotoğraflarda bi sorun yok gibi :hmmm
     
  5. aynen ölü piksel benim monitörde de var bir tane koyu renklerde fark ediliyo
     
  6. işletim sistemimi 32 bit mi
    ---
    o büyük ihtimal monütörden veya bilgisayarın monütör kablosundan kaynaklanıyor giriş ve çıkışları kontrol et yada başka monütorde dene
     
  7. Atığın footoğraflarda bi sorun yok gibi. Monitörün fotoğrafını seksene bi.
     
  8. ölü piksel değil noktalar harekete göre yanıp sönüyor. Oyunlarda ise uzun çizgiler çıkıyor şimdi screen snap yapı veriyorum. Bide anti okul dikkatli bakarsan ekranda bir sürü yıldız gibi görünen noktacıklar var
    ---
    http://t1310.hizliresim.com/1g/d/thvds.png şuna bi bakın çok daha iyi anlarsınız durumu
    ---
    ha bide screen snap e baktım normalinden daha az görünüyor. Bir açıklama ekleyeyim normal ekran kartına geçince (Intel(R) Graphichs Media Accelerator HD) hiç bir sorun çıkarmıyor ama oyunlar çok kasıyor
     
    Son düzenleme: 12 Ekim 2013
  9. Kabloları kontrol et, Driverları güncelle, ekran kartı soket ini kontrol et. Duzelmez ise yeni bir ekran kartı almaya bak.
     
  10. AMD ekran kartı yani laptop. Driver güncel ama ona uygun mu bilmiyorum. Driver ı kurarken sağ tıklayıp sorun gider dediğimde "uyumsuz uygulama" diyor ama kurup çalıştırıyor. Driver proğramı ile taratıp indirdiğimde farklı bir driver ı indiriyor ama kurduktan sonra ekran siyah kalıyor
     
  11. Amd sitesinden 5650 nin driverini aratmayi bir dene. AMD pek kullanmadım kusura bakma.
     
  12. denedim ekran gitti hazırda bekletip tekrar açtım ta öyle geri kaldırabildim
     
    .caner. bunu beğendi.
  13. Bilemiyorum. AMD fazla kullanmadım :(
     
  14. tamam ya sorun değil artık başka bilen, aynı sorunla karşılaşan arkadaş varsa onların çözüm önerilerini beklicem. Bilgisayardan anlayan bir kaç kişiye gösterdim biri ilk defa gördüğünü söyledi diğeri de ekran kartını söküp temizleyelim dedi ama bişey yapmadık başka sorunlar çıkabilir diye
     
    .caner. bunu beğendi.
  15. Dediklerimi dene ama. Sök cikart ekran kartını %90 ekran kartından.
     
  16. Denerim olmazsa bilgisayarcıya götürecem( ki o bile yapamayabilir adama söyledim sorunu anlamadı bile) o da bilgisayar killed çöpe driver ı falan silip normal ekran kartında çalıştırıp kardeşime veririm
     
  17. Benim masaüstü pcde de benzeri oldu daha fazlasıyla ekran kartı hasar almış şimdi yeni kart için konu açtım
     
  18. yapma ya oyunlarda gene aynı şey oluyor mu idi http://t1310.hizliresim.com/1g/d/thvds.png burdaki gibi
     
  19. Ekran karışmış gibi duruyordu kartı zorladıkça daha fazla karışıyordu ekran cevap olur mu bilmem ama benim pcde açılışta energy yazan yer dahil sorun vardı
     
  20. Bazı oyunlarda aynı resimdeki gibi oluyordu
     
Yüklüyor...
23/09/2018 - 06:07