Silinen Üye 2625978
Kapalı Hesap
En fazla ölürüm di mibişey olmaz merak etme
En fazla ölürüm di mibişey olmaz merak etme
ölecük zatenEn fazla ölürüm di mi
geçen gün bir yazı okumuştum. iha sihayı sizin için yaptık diye hoşuma gitmiştiölmek için suriye ye bile gitmeyi göze alan ben
molotoftan keleşten mi korkucam pehh
siha ya bile kafa atarım
şu ara gitme kanka sarı torba yetişmiyor. sonra sende kk nın dediği gibi yok piknik yapmaya cidenleri vurdular ettiler bilmem ne
şey yoluna gidersin 
Şimdi ise maruz kalmamak için lambayı yaktın, sonuç değişmedi, her zaman aynı sonuç.Ondan sonra molotof keleşli saldırıya maruz kalayım onu istiyin sen
Mangal partisinden gelince atarsınölmek için suriye ye bile gitmeyi göze alan ben
molotoftan keleşten mi korkucam pehh
siha ya bile kafa atarım

Şimdi ise maruz kalmamak için lambayı yaktın, sonuç değişmedi, her zaman aynı sonuç.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mangal partisinden gelince atarsın![]()



lambalar gereksiz yanarsa kapat,israf dinimizde haram. illede yanacaksa led ampül iyi olur.halojen teknolojisi gereği çok yakar az kaçmaz hiç kaçmaz hatta.
yazanımı anlatayım mı
anlatayım mı dedim yaz diyosun olmaz. anlatmıycam pişik ayrıca burası reisin konusu adam mhplıymış konuyu şiy yapmayalım
anlat o haldeanlatayım mı dedim yaz diyosun olmaz. anlatmıycam pişik ayrıca burası reisin konusu adam mhplıymış konuyu şiy yapmayalım
bir tanıdığın evinde lamba değiştirdik. bu asma tavan varya. evde 20 kusur spot vardı.tanesi 50 w yakıyor. 20*50= 1.000 KW Elektrik Demek. yaanı 1 saatte ortalama 3 tl filan yakıyorlardı.onları led ampüle çevirdik tanesi 4 w filan. 4*20= 80W Yaanı bu lambalar 8 saat çalışsa 3 tl filan yakar.düşünsene dönüşümü. kaç katı az yakacak artık. savunmam bu kadar hakım bey hüküm sizin.baş benim damar benim.anlat o halde
konuyu şiy yapan yapacağı kadar yapmış zati
helaaaaalllbir tanıdığın evinde lamba değiştirdik. bu asma tavan varya. evde 20 kusur spot vardı.tanesi 50 w yakıyor. 20*50= 1.000 KW Elektrik Demek. yaanı 1 saatte ortalama 3 tl filan yakıyorlardı.onları led ampüle çevirdik tanesi 4 w filan. 4*20= 80W Yaanı bu lambalar 8 saat çalışsa 3 tl filan yakar.düşünsene dönüşümü. kaç katı az yakacak artık. savunmam bu kadar hakım bey hüküm sizin.baş benim damar benim.
mhplıymış
ne sandın şapşik. düşünsene ayda gelen faturayı bırak saaatlık fatura bile değişti.bu tarz dönüşümlerde özellikle elektrik tüketimi hesaplanmalıhelaaaaalll
yatarın yok
özgürsün
hatta sana
maddi , manevi
tazminat ödenmesine karar verdim
konu ne jeotermal enerji mine sandın şapşik. düşünsene ayda gelen faturayı bırak saaatlık fatura bile değişti.bu tarz dönüşümlerde özellikle elektrik tüketimi hesaplanmalı
çobanlık değilde inek bakabilirim. koyun moyun sevmem. güçükken yaylada çok uğraştım ineklerlen. sabahın 5 6 isında kalk onları sağ otlamaya getir filan neler neler.konu ne jeotermal enerji mi
pardon güneş enerjisi mi
git dağın başına ev yap çok güneş alır yıllarca elektrik, doğalgaz faturasından kurtulursun kuyu da yakın olsun su da beleş ohh miss
çobanlık yapar
ayda en az 60 bin alırsın
ohhh misss
oooo inekçisin teyzemgilin ineklerine bak ev de oturmak beleş ama süt parasının %1 i senin verim mi numarayıçobanlık değilde inek bakabilirim. koyun moyun sevmem. güçükken yaylada çok uğraştım ineklerlen. sabahın 5 6 isında kalk onları sağ otlamaya getir filan neler neler.
bizim ordaysa nolabilir. garin dokluğuna çalışırım ağam. o hayat o sağlık bir daha geri gelmez çünkü...oooo inekçisin teyzemgilin ineklerine bak ev de oturmak beleş ama süt parasının %1 i senin verim mi numarayı
