Ekmeleddin İhsanoğlu Kimdir / Biyografisi / Hayatı

Sponsorlu Bağlantılar



Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
ölmek için suriye ye bile gitmeyi göze alan ben
molotoftan keleşten mi korkucam pehh
siha ya bile kafa atarım
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
ölmek için suriye ye bile gitmeyi göze alan ben
molotoftan keleşten mi korkucam pehh
siha ya bile kafa atarım
geçen gün bir yazı okumuştum. iha sihayı sizin için yaptık diye hoşuma gitmişti :D şu ara gitme kanka sarı torba yetişmiyor. sonra sende kk nın dediği gibi yok piknik yapmaya cidenleri vurdular ettiler bilmem ne :D şey yoluna gidersin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
PALA.

PALA.

Üye
  • Kızdım
Tepkiler: 0sıfırcı
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
82 yaşında (26 Aralık 1943)
Partisi

13 Mart 2018 tarihinde Bakü, Azerbaycan'da kalp krizi geçirmiştir. 2018 yılının Haziran ayında yapılan için milletvekili adaylığı için başvuru yapmadı. partisi MHP'nin yaptığı her tercihi onaylayacağını açıkladı.
çalıntı
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Şimdi ise maruz kalmamak için lambayı yaktın, sonuç değişmedi, her zaman aynı sonuç.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız


Mangal partisinden gelince atarsın :bangin:
:dayak::dayak::dayak:
 
  • Düşünceli
  • Kahkaha
Tepkiler: PALA. ve DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
  • Kahkaha
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
anlat o halde
konuyu şiy yapan yapacağı kadar yapmış zati
bir tanıdığın evinde lamba değiştirdik. bu asma tavan varya. evde 20 kusur spot vardı.tanesi 50 w yakıyor. 20*50= 1.000 KW Elektrik Demek. yaanı 1 saatte ortalama 3 tl filan yakıyorlardı.onları led ampüle çevirdik tanesi 4 w filan. 4*20= 80W Yaanı bu lambalar 8 saat çalışsa 3 tl filan yakar.düşünsene dönüşümü. kaç katı az yakacak artık. savunmam bu kadar hakım bey hüküm sizin.baş benim damar benim.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
bir tanıdığın evinde lamba değiştirdik. bu asma tavan varya. evde 20 kusur spot vardı.tanesi 50 w yakıyor. 20*50= 1.000 KW Elektrik Demek. yaanı 1 saatte ortalama 3 tl filan yakıyorlardı.onları led ampüle çevirdik tanesi 4 w filan. 4*20= 80W Yaanı bu lambalar 8 saat çalışsa 3 tl filan yakar.düşünsene dönüşümü. kaç katı az yakacak artık. savunmam bu kadar hakım bey hüküm sizin.baş benim damar benim.
helaaaaalll
yatarın yok
özgürsün
hatta sana
maddi , manevi
tazminat ödenmesine karar verdim
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
helaaaaalll
yatarın yok
özgürsün
hatta sana
maddi , manevi
tazminat ödenmesine karar verdim
ne sandın şapşik. düşünsene ayda gelen faturayı bırak saaatlık fatura bile değişti.bu tarz dönüşümlerde özellikle elektrik tüketimi hesaplanmalı
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
ne sandın şapşik. düşünsene ayda gelen faturayı bırak saaatlık fatura bile değişti.bu tarz dönüşümlerde özellikle elektrik tüketimi hesaplanmalı
konu ne jeotermal enerji mi
pardon güneş enerjisi mi
git dağın başına ev yap çok güneş alır yıllarca elektrik, doğalgaz faturasından kurtulursun kuyu da yakın olsun su da beleş ohh miss
çobanlık yapar
ayda en az 60 bin alırsın
ohhh misss
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
konu ne jeotermal enerji mi
pardon güneş enerjisi mi
git dağın başına ev yap çok güneş alır yıllarca elektrik, doğalgaz faturasından kurtulursun kuyu da yakın olsun su da beleş ohh miss
çobanlık yapar
ayda en az 60 bin alırsın
ohhh misss
çobanlık değilde inek bakabilirim. koyun moyun sevmem. güçükken yaylada çok uğraştım ineklerlen. sabahın 5 6 isında kalk onları sağ otlamaya getir filan neler neler.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
çobanlık değilde inek bakabilirim. koyun moyun sevmem. güçükken yaylada çok uğraştım ineklerlen. sabahın 5 6 isında kalk onları sağ otlamaya getir filan neler neler.
oooo inekçisin teyzemgilin ineklerine bak ev de oturmak beleş ama süt parasının %1 i senin verim mi numarayı
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
oooo inekçisin teyzemgilin ineklerine bak ev de oturmak beleş ama süt parasının %1 i senin verim mi numarayı
bizim ordaysa nolabilir. garin dokluğuna çalışırım ağam. o hayat o sağlık bir daha geri gelmez çünkü...
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı


Üst Alt