eklenti paylaşmak istiyorum oyun program vs. nasıl paylaşalabilirim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
eklenti paylaşmak istiyorum oyun program vs. nasıl paylaşalabilirim?
eklenti paylaşmak istiyorum oyun program vs. nasıl paylaşalabilirim? Bilen arkadaşlar yardım edebilirmi.
 


flexableee

Üye
    Konu Sahibi
nasıl paylaşılıyo sen biliyomusun
 
SHS

SHS

Üye
bu bir yetkidir ve herkese verilmez, önce paylaşım yapman lazım (yani paylaşımcı olduğun görülmeli). yönetim konularını inceleyip sana bu yetkiyi verir ilerde :oke:
 

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
peki link nasıl paylaşılıyo?
 
Türe

Türe

Üye
metin abi açıklamış gerektiği gibi :) bir süre sonra veriliyor paylaşım durumuna göre
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
link diyorum url :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
dosya upload sitelerine yükle.ben eskiden oralara yüklerdim.mediafire,hotfile..
 

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
onu biliyorumda maxicepte nasıl paylaşacam
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Dosyayı yüklediğinde paylaşım linkleri çıkacak.Kopyala onları yapıştır buraya. .

----------Eklendi @ 11:49:53 ---------- Yazıldı @ 11:46:51 ----------

Örneğin;
Mediafireye dosya yükledikten sonra share'a bas.3 tane seçenek çıkıyor zaten.1-URL with Filename 2-HTML Embed Code
3-Forum Embed Code
Üçüncüyü kopyala yapıştır.
 

flexableee

Üye
    Konu Sahibi
o siteler üyelik istiyor mu?
 
frk uzn

frk uzn

Üye
hayır
 
Symbianist

Symbianist

Üye
telefondan en rahatı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

KARİZMATİX
Cevap
14
Görüntüleme
488
By Burhann 2010
Cevap
0
Görüntüleme
132
XXXturi01
Cevap
24
Görüntüleme
1K
XXXturi01
Anonymous_
Cevap
1
Görüntüleme
721
Silinen Üye 2625978


Üst Alt