Eidos Mobile Championship Manager 2008 Çıktı !..

Sponsorlu Bağlantılar

cihan_cam

Üye
Sgl Eline Saglık
 


ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
teşekürler
 

cihan_cam

Üye
jad dosyası bozuk
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Jad Dosyasının Bozuk Olma Ihtimali Yok :nono:
 
rsxlmz

rsxlmz

Üye
yüz kere sagol manyak bi oyun hemde u600e uygun daha ne olsuın

--------------- Ekleme ---------------

java hatası ıo istisnası diyor tele yükleyince acep nedendir

--------------- Ekleme ---------------

kimi arkadaslar gibi bende aynı dertten muzdaripim iki dosyayıda ekledigim hlalde u600 de calısmıyor.
kurban olayım nokia ya degerini şimdi anladım.b** bile yüklesen sorun cıkarmadan calısıyor ama samsung öyle degil binbir türlü sorun cıkarıyo tıpkı türk bürokrasisi :) gibi bi iş yapmak için binbir tane yere basvurman lazım
 

shadowsluck

Üye
benim telefona neden olmuyor bu yahu? herkesin u600 une uymus..sifreyide yaziyorum yukle diyorum oyuna girerken hata yaziyor.yardimci olacak birisi varmi orda?
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Samsunglarda Maalesef Jad Olayı Yüzünden Olsa Gerek Sorun Cıkmakta
 
"The Patriot"

"The Patriot"

Üye
emeğine sağlık
paylaşım için saol
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
teşekkürler
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
teşekkürler:oke:
 

idamstyle

Üye
:) yakında 2009 u çıkar :)
 

mali_3420

Üye
eywallah kardeşim thanks for herşey
 
silop_kms

silop_kms

Üye
tesekkürler
 

ersan38

Üye
saolasın gardas
 


Üst Alt