Ehliyet sınavı hikayem... Cabbar iyi dinle :)))

Sponsorlu Bağlantılar

Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Ehliyet sınavı hikayem... Cabbar iyi dinle :)))
18 ime girince sürücü kursunda çalışan bir tanıdığın gazı ile ehliyet almaya karar verdim.. (Bu kayıt işinden çıkarı olduğunu sonradan öğrendim o ayrı mesele :zzz:)

Kurstan bir kırmızı kitapçık verdiler ve buna çalış yeter dediler..
İşyeri dolayısıyla kursa sadece bir kayıt için gidebilmiştim zaten, fakat o kitabçığı resmen ezberlemiştim..

Sınav günü gelip çattı, tarih 20 Temmuz ve Adana sıcaktan kavruluyor... Sürücü kursundaki tanıdık hoca beni bir kenara çekip

-
Hidayet sınav salonundan sakın çıkma, sınavın sonuna doğru cevap anahtarını okuyacaklar. dedi..

Sınava girdim ki ne sınıf, perdeler yok ve güneş olduğu gibi içerde, üstüne üstlük pencere kenarına oturmuştum :zzz:

Sınav başladı ve güneşin etkisinden olsa gerek tüm soruları 10 dakika içerisinde bitirdim ve çıkmak istedim fakat izin vermediler, bir 10 dakika daha bekle dediler..

Tekrar sırama döndüm, abartısız söylüyorum sıcaktan donum kıçıma yapışmıştı :D

Resmen su içindeydim..

Hemen önümde oturan kız dikkatimi çekmişti, sadece ismini yazmış öylece bekliyordu, sanırım birileri ona da cevap anahtarının okunacağını söylemiş olmalıydı..

Hafiften omuzuna dokunup, sessiz bir şekilde cevapları söyleyebileceğimi söyledim..

Bana ukala ukala baktı ve
senin doğru yaptığını nerden bileyim dedi..

O sinirle kağıtları toplayım masanın üzerine bırakıp sınıftan çıktım, tabi erken çıkıp cevap anahtarını beklemediğim için tanıdık hocadan bir ton fırça da onca terin üzerine iyi gitmişti.. :D

O zamanlar sınav sonuçları o gün akşam açıklanıyordu, Sınavın sonucunu 5 ocak stadında Adanaspor-Manisa maçını seyrederken gelen telefonla öğrendim..

Trafikten 100 diğer iki branştan 94 ve 96 almıştım...

Ertesi gün dreksiyon sınavı vardı, Aynı sınıfta sınava girdiğim bir arkadaşa, ben çıktıktan sonra cevap anahtarı okundu mu? diye sordum..

Evet. dedi..

-
Sen çıktıktan sonra senin cevap anahtarını alıp tüm sınıfa okudular :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, achambo, hikmet366 ve 2 diğerleri


Akıncı

Akıncı

Üye
:aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve Umur dağlar
Türe

Türe

Üye
Hahaha cok iyi ya :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar, -Akıncı ve Emrgncy
Umur dağlar

Umur dağlar

Üye
Ahahahhha süper :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı, CABBAR ve Emrgncy
CABBAR

CABBAR

Üye
Dinleyemedim :zzz: :ehe Ben sonuna kadar beklemeni ve cevapların okunmamasını dilerdim :ehe o sıcakta boşu boşuna :ehe

- - - Eklendi - - -

Sen yetkili bi abiye benziyorsun bana yardım edebilir misin abi :züü:
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar, Emrgncy ve -Akıncı
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
yerinde olmak isterdim Hidayet abi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar ve Emrgncy
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Dinleyemedim :zzz: :ehe Ben sonuna kadar beklemeni ve cevapların okunmamasını dilerdim :ehe o sıcakta boşu boşuna :ehe

- - - Eklendi - - -

Sen yetkili bi abiye benziyorsun bana yardım edebilir misin abi :züü:
Na yetkilisi Aykut :hmmm

Yardım edebileceğim bir konu ise elbette..


- - - Eklendi - - -

yerinde olmak isterdim Hidayet abi :D
Sınav çok zor değil Haydar, yeterki braz kitap karıştır tamamdır..
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar
achambo

achambo

Üye
ahahaha süperdi:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar ve Emrgncy
hikmet366

hikmet366

Üye
senin cevap anahtarımı okudular :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar

MaxipmaN

Üye
bende gircem büyuk ihtimal sonu muthişti :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar
x-scarface

x-scarface

Üye
bizde öyle bir durum yoktu kral zaten sınav salonuna bir girdim tonla adam var hocalar sanki çok önemli bir iş yapıyorlarmış gibi düz otur ses çıkarma sağa sola bakma derken verdim çıktım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar, -Akıncı ve achambo
achambo

achambo

Üye
bizde öyle bir durum yoktu kral zaten sınav salonuna bir girdim tonla adam var hocalar sanki çok önemli bir iş yapıyorlarmış gibi düz otur ses çıkarma sağa sola bakma derken verdim çıktım.

diğeri daha kolay:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar ve -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
Hangi diğeri la :allalla:
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar ve -Akıncı
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
bizde öyle bir durum yoktu kral zaten sınav salonuna bir girdim tonla adam var hocalar sanki çok önemli bir iş yapıyorlarmış gibi düz otur ses çıkarma sağa sola bakma derken verdim çıktım.

Zaten bizden sonra sınavlar ösym ye devredildi..
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar, x-scarface ve -Akıncı

Revengeful

Emekli Yönetici
Sınavı bitirdikten sonraki kısımdan itibaren farklı bir hikaye sandım..
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
:aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur dağlar

Benzer Konular



Üst Alt