Emrgncy
Üye
Ehliyet sınavı hikayem... Cabbar iyi dinle :)))
18 ime girince sürücü kursunda çalışan bir tanıdığın gazı ile ehliyet almaya karar verdim.. (Bu kayıt işinden çıkarı olduğunu sonradan öğrendim o ayrı mesele
)
Kurstan bir kırmızı kitapçık verdiler ve buna çalış yeter dediler..
İşyeri dolayısıyla kursa sadece bir kayıt için gidebilmiştim zaten, fakat o kitabçığı resmen ezberlemiştim..
Sınav günü gelip çattı, tarih 20 Temmuz ve Adana sıcaktan kavruluyor... Sürücü kursundaki tanıdık hoca beni bir kenara çekip
-Hidayet sınav salonundan sakın çıkma, sınavın sonuna doğru cevap anahtarını okuyacaklar. dedi..
Sınava girdim ki ne sınıf, perdeler yok ve güneş olduğu gibi içerde, üstüne üstlük pencere kenarına oturmuştum
Sınav başladı ve güneşin etkisinden olsa gerek tüm soruları 10 dakika içerisinde bitirdim ve çıkmak istedim fakat izin vermediler, bir 10 dakika daha bekle dediler..
Tekrar sırama döndüm, abartısız söylüyorum sıcaktan donum kıçıma yapışmıştı
Resmen su içindeydim..
Hemen önümde oturan kız dikkatimi çekmişti, sadece ismini yazmış öylece bekliyordu, sanırım birileri ona da cevap anahtarının okunacağını söylemiş olmalıydı..
Hafiften omuzuna dokunup, sessiz bir şekilde cevapları söyleyebileceğimi söyledim..
Bana ukala ukala baktı ve senin doğru yaptığını nerden bileyim dedi..
O sinirle kağıtları toplayım masanın üzerine bırakıp sınıftan çıktım, tabi erken çıkıp cevap anahtarını beklemediğim için tanıdık hocadan bir ton fırça da onca terin üzerine iyi gitmişti..
O zamanlar sınav sonuçları o gün akşam açıklanıyordu, Sınavın sonucunu 5 ocak stadında Adanaspor-Manisa maçını seyrederken gelen telefonla öğrendim..
Trafikten 100 diğer iki branştan 94 ve 96 almıştım...
Ertesi gün dreksiyon sınavı vardı, Aynı sınıfta sınava girdiğim bir arkadaşa, ben çıktıktan sonra cevap anahtarı okundu mu? diye sordum..
Evet. dedi..
-Sen çıktıktan sonra senin cevap anahtarını alıp tüm sınıfa okudular
)Kurstan bir kırmızı kitapçık verdiler ve buna çalış yeter dediler..
İşyeri dolayısıyla kursa sadece bir kayıt için gidebilmiştim zaten, fakat o kitabçığı resmen ezberlemiştim..
Sınav günü gelip çattı, tarih 20 Temmuz ve Adana sıcaktan kavruluyor... Sürücü kursundaki tanıdık hoca beni bir kenara çekip
-Hidayet sınav salonundan sakın çıkma, sınavın sonuna doğru cevap anahtarını okuyacaklar. dedi..
Sınava girdim ki ne sınıf, perdeler yok ve güneş olduğu gibi içerde, üstüne üstlük pencere kenarına oturmuştum

Sınav başladı ve güneşin etkisinden olsa gerek tüm soruları 10 dakika içerisinde bitirdim ve çıkmak istedim fakat izin vermediler, bir 10 dakika daha bekle dediler..
Tekrar sırama döndüm, abartısız söylüyorum sıcaktan donum kıçıma yapışmıştı

Resmen su içindeydim..
Hemen önümde oturan kız dikkatimi çekmişti, sadece ismini yazmış öylece bekliyordu, sanırım birileri ona da cevap anahtarının okunacağını söylemiş olmalıydı..
Hafiften omuzuna dokunup, sessiz bir şekilde cevapları söyleyebileceğimi söyledim..
Bana ukala ukala baktı ve senin doğru yaptığını nerden bileyim dedi..
O sinirle kağıtları toplayım masanın üzerine bırakıp sınıftan çıktım, tabi erken çıkıp cevap anahtarını beklemediğim için tanıdık hocadan bir ton fırça da onca terin üzerine iyi gitmişti..

O zamanlar sınav sonuçları o gün akşam açıklanıyordu, Sınavın sonucunu 5 ocak stadında Adanaspor-Manisa maçını seyrederken gelen telefonla öğrendim..
Trafikten 100 diğer iki branştan 94 ve 96 almıştım...
Ertesi gün dreksiyon sınavı vardı, Aynı sınıfta sınava girdiğim bir arkadaşa, ben çıktıktan sonra cevap anahtarı okundu mu? diye sordum..
Evet. dedi..
-Sen çıktıktan sonra senin cevap anahtarını alıp tüm sınıfa okudular



Ben sonuna kadar beklemeni ve cevapların okunmamasını dilerdim 





