Aziz™;2397116' Alıntı:ben sony ericsson k750i modelinde kullandım bayadır kullanıyordum.arkadaşlarıma resmimi çekip gönderiyordum hiç sıkıntı olmadı.çok ama çok kullanışlı ve tamamiyle tasarruf ve kalite üzerinde durulmuş..
çok memnun kaldığım bir program açıkçası..
ilk başlarda çalışıyordu şimdi çalışmıyor hata veriyor
tşkrler
Telefonum Nokia N70 Avea Mobil Öğrenci kullanıyorum.Resmi siteden kankamsn.jar dosyasını indirip kurdum.Ancak E-mail ve sifre girdikten sonra bağlanmaya Zaman aşımı çalışırken hata verdi.Yardımlarınızı bekliyorum
Bağlantıda sorun olduğunu sanmıyorum.Facebook'a girebiliyorum (Wap Gprs) üzerinden.Hiçbir tarayıcı kullanmıyorum.Kankamsn'in kendi sitesine girdim.Forum ve destek sayfası çalışmıyor.O nedenle buraya yazdım.Başka bir yolu var mı?
