[EDIT]ITD Discovery Rom v4.4

Normal kullanımda 2 gün gidiyor bende. Oyun internet vs. 1 gün gidiyor. Daha iyileştirmek için denemeler yapıyorum şuan olumlu birşey olursa eklerim buraya

hatayı buldum kardeşim çocuk benden izinsiz alıp oyun oynamış tekrardan kurdum ama eklentiyi kurmadım 1.1 müzik çalarr hataları ve ikinci ekran eklentisini sevmediğim için. teşekkürler
hatayı buldum kardeşim çocuk benden izinsiz alıp oyun oynamış tekrardan kurdum ama eklentiyi kurmadım 1.1 müzik çalarr hataları ve ikinci ekran eklentisini sevmediğim için. teşekkürler


kardeşim bide bu menü indirme sırasına göre sıralanıyor bunları alfabetik bir şeklilde sıralamaya koyamazmıyız acaba
 
Konunun sahibi konuyu pittech forumda acsa nasil olur
 
bence butun ustatlar birleşip tek bir rom yapmalı bence.harike bir rom olur
 
    Konu Sahibi
stock romu kullanıyorum bunu denemedim elinize sağlık tabi
ama klavyeyi arakladım hemen

Güle güle kullanın


Kırpışma sadece müzikte kaldı bende olmuyor ama bir arkadaşım da çok nadirde olsa arada yapıyor. Bana göre çok önemli birşey değil


Hatayı bulduğunuza sevindim. Siz note 3de daha iyi şarj değiyince kendime kurup test etmiştim bir fark görememiştim. Sıralaması launcher özelliğinden kaynaklanıyor. Müdehale edemiyorum

Konunun sahibi konuyu pittech forumda acsa nasil olur

Oraya da konuyu açıcağım romu biraz daha toparladıktan sonra
 

apex launcher kurdum düzeldi yeni güncelleminizde bu launcherı kullanırsanız güzel olur
 
arkdaslar

dosyalarını yüklüyor ama asıl dosyayı yuklemıyor hata veriyor nedendir acaba?
 
    Konu Sahibi
yüklemiyor derken nasıl bir hata alıyorsunuz. dosyayı indirirken yarıda kalmış olabilir
 
usta güncellemeni de denedim söylediğim gibi en iyi stok rom yalnız kameradan galeriye geçişte sorun var ama orjinalinde yok onun için diğerini kullanıyorum bide xperia launcher kurdum fıstık gibi oldu 4.3 e kadar güzel bişe çkmassa kullanırım bunu eline sağlık
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
4.3 gelecegını kım soyledı )))
 
dh de Richardson telpada calisiyomus genel mudurle filan konuşmuş ocakta guncellemeyle sorunlar gitcek sonra 4.3 gelcekmis ama ne zaman geleceği belli değil yani tam tarihi
 
Tepkiler: Buğra

smh60

Üye
5.0 gelirmi önemli olan bu
 
    Konu Sahibi
Linkte bir sorun goremedim daha onaylanmamis.olabilir
 

Buğra

Admin
O habere itibar etmeyiniz bende 4.3 gelmeyecek diyorum sadece bekleyin ve görün