[EDIT]ITD Discovery Rom v4.4

[quote="

16 gb son parti bir cihazda denedim bir sorun göremedim. acaba yüklemede bir hata yapıyor olabilirmisin ?[/quote]


Yuklemedeki anlatilanlari aynen yaptim cwmden yukledim ama yine olmadi aksama dogru tekrar denerim ilk acilista nekadar beklediniz peki ?
 
    Konu Sahibi
Lutfen bekleyiniz kismi yanip sonecek acildiginda hafif titreyecek 5dk felan suruyor acilmasi
 
bende sadece boot ekaranında kalıo altında sarı yazı ile "İzmir Teknik Destek " yazıyor okadar ondan sonra ilerlemiyor
 
Update yukledim simdi poweramp duzeldi hata almiyorum artik ayrica multiwindow cok hosuma gitti size bi onerim olacak launcheri xperia yada gorseli guzel bi launcher olarak romu duzenleyebilirsiniz ikonlarida miui tarzi bisey
 
Lutfen bekleyiniz kismi yanip sonecek acildiginda hafif titreyecek 5dk felan suruyor acilmasi

bende sadece boot ekaranında kalıo altında sarı yazı ile "İzmir Teknik Destek " yazıyor okadar ondan sonra ilerlemiyor
şimdi tekrar yaptım ama bu sefer ana hafızaya attım romu tekrar yükledim öle oldu şimdi deneyip yorumlarımı yazacağım ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim
 
    Konu Sahibi
Update yukledim simdi poweramp duzeldi hata almiyorum artik ayrica multiwindow cok hosuma gitti size bi onerim olacak launcheri xperia yada gorseli guzel bi launcher olarak romu duzenleyebilirsiniz ikonlarida miui tarzi bisey

Güzel bir launcher bakıyorum zaten hem hızlı olacak hemde güzel görünecek tarzda bakıyorum. Miui launcher test ediyorum.
şimdi tekrar yaptım ama bu sefer ana hafızaya attım romu tekrar yükledim öle oldu şimdi deneyip yorumlarımı yazacağım ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim

Yorumlarınızı bekliyorum
 
Miui guzelde launcher de menu yok ondan muzdaripim biraz baska bi launcher uzerine miui ikpnlari hicte fena olmazdi mesela touchwiz launchere miui ikonlari olabilir
 
ellerinize sağlık çok iyi bir rom olmuş şimdiye dek tüm romları denedim en beğendiğim romlardan ikincisi bu oldu birincisi lewa os ama hakikaten çok iyi olmuş birde viper4androidfx uygulamasının ayarlamaları için bir kaynak varsa elinizde çok yardımcı olur bana
 
    Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Ayarlamalar için bir kaynak yok malesef. Ayarları kendi kulak zevkinize göre yapabilirsiniz.Sony XperiaZ Klavye Eklentisi :




Eklentinin yüklenmesi :

Dosyayı hafıza kartına atıp CWM Recoveryden direk kurulum yapıyoruz. Telefon yeninden açıldığında ayarlar > dil ve giriş kısmından varsayılan klavye olara xperia klavyeyi seçiyoruz. Klavye ayarlarından zevkimize göre ayarları yapıyoruz işlem bu kadar.

 
Tepkiler: goblin5612
Kardes bu romu 2.ye kuruyorum pili resmen somuruyor rom. Note 3 kulaniyorum su an yeni guncellemeleeinde tekrar denerim
 
    Konu Sahibi
Kardes bu romu 2.ye kuruyorum pili resmen somuruyor rom. Note 3 kulaniyorum su an yeni guncellemeleeinde tekrar denerim

Normal kullanımda 2 gün gidiyor bende. Oyun internet vs. 1 gün gidiyor. Daha iyileştirmek için denemeler yapıyorum şuan olumlu birşey olursa eklerim buraya
 
Sagolasin mecburen leva kullaniyorum simdilik iyi calismalar
 
Power amp lısans hatası vermeye basladı yokmu bı yolu
 
    Konu Sahibi
Bende sorun cikmiyor ama poweramp uygulamasini kaldircam. Ust mesajlarda walkman uygulamasi var onu kurabilirsin. Oneri muzik player varsa kullanisli onu dahil edelim roma
 
yazı fontunu değiştirimisin samsungunki çok güzel yada tercihler olarak sunabilirsen
 
şu an benim şöle bir sorunum var walkmanden müzik dinlerken ekranın yanıp söndüğünü fark ettim büyük ihtimal ekolayzer programından kaynaklı olabileceğini düşünüyorum yada walkman programından olabilir mi fikriniz ne sizin ? acil fikirlerinizi bekliyorum Hatali olan Viper4androidfx o yuzden ekran kiprismasi yapio cozumu varmidir ki acaba
 
stock romu kullanıyorum bunu denemedim elinize sağlık tabi
ama klavyeyi arakladım hemen