bozoklu_66
Üye
Tesekkurler.bende bir hata yok şuan sanırım cra ck ile ilgili bir sorun oldu düzeltmeye çalışıcam. walkman çok iyi gelmedi bana o yüzden eklemedim ama yüklemek istersen linki vereyim yükle.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kardeşim 3. parti cihazlar hakkında pek bi bilgim yok,senden duyuyorum hattaEmin kardesim sana bi sorum olacak discoveryde 3. Parti cihazlarda costjm rom sonrasi arka kamera calismiyo buna bi cozum bulabilirmisin¿
Tesekkurler.
Anladım kardeşim,yani sadece stock tabanlı kamerada değil,bütün kamera programlarında hata cıkıyo diyosun? O zaman yazılımsal bi sorun oldugu ortada.Süpercamera da çekilen resme kaydırarak bakamama sorununu bir tek ben mi yaşıyorum,kamera programını çok beğendim ama çekilen resimlere galeriden ulaşabiliyorum sadece,kamera programı içerisinden göremedim bir türlü?Yok kardes sorun telefonda ilk ve 2. parti cikan tellerde kamera sorunsuz aciliyo costum romlarda en son partide kamera calismiyo stock rom tabanli romlarda sikinti yok ama diger saf romlarda varHatta google costum rom sonrasi kamera sorunu yazarsan daha detayli bilgi edinirsin kardesim
Evet poweramp sürekli maalesef durdu hatası vermekte,bide sol alttaki resimdeki menü olayını anlayamadım pek,bubble launcher a mı ait,yoksa kilit ekranı mı?
bende bir hata yok şuan sanırım cra ck ile ilgili bir sorun oldu düzeltmeye çalışıcam. walkman çok iyi gelmedi bana o yüzden eklemedim ama yüklemek istersen linki vereyim yükle.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Power amp surekli hata veriyo onun terine walkman olabilirdi birde bu ayarlar kismi cyanogen mod gibi olamazmi
Anladım kardeşim,yani sadece stock tabanlı kamerada değil,bütün kamera programlarında hata cıkıyo diyosun? O zaman yazılımsal bi sorun oldugu ortada.Süpercamera da çekilen resme kaydırarak bakamama sorununu bir tek ben mi yaşıyorum,kamera programını çok beğendim ama çekilen resimlere galeriden ulaşabiliyorum sadece,kamera programı içerisinden göremedim bir türlü?
son parti cihazların açılma sorununu ne yapıcaz
Stock rom güncellemesi mi?Almayız artık sadece güncelleme yapmayın birde son güncellemeyi yüklemeden önce poweramp kaldırırsanız daha iyi olur
Galeriye geçişte sorun var port kamera olduğu için düzeltilirse düzeltilmiş halini eklerim
Tamam kardeşim beklemedeyiz,teşekkürler
Son güncelleme dedin ya onu soruyorum?Hayir poweramp guncellemesini yapmayin googleplayden
Benim ekledigim son guncellemeden bahsediyorumSon güncelleme dedin ya onu soruyorum?
evet boot ekranında kalıyor ilk yüklediğimde 15 dakika bekledim gelmedi ardından wipe yaptım yine 10 dakika bekledim yine açılmadıGaleriye geçişte sorun var port kamera olduğu için düzeltilirse düzeltilmiş halini eklerim
Açılma sorunu derken yüklediğinizde açılmıyor mu ?
Hea anladım,ben silmeden son update i yükledim direk,poweramp menüsünden ayarlar a tıklayınca üstte lisans dogrulama beklenıyor diyo ve sonrasında lisans dogrulaması basarısız diyo,şimdi poweramp i kaldırıp son update i yükleyince bu sorun ortadan kalkar sanırım?Benim ekledigim son guncellemeden bahsediyorum
Bu arada poweramp silinmiyo sistem uygulaması olarak eklendiği içinHea anladım,ben silmeden son update i yükledim direk,poweramp menüsünden ayarlar a tıklayınca üstte lisans dogrulama beklenıyor diyo ve sonrasında lisans dogrulaması basarısız diyo,şimdi poweramp i kaldırıp son update i yükleyince bu sorun ortadan kalkar sanırım?
Hea anladım,ben silmeden son update i yükledim direk,poweramp menüsünden ayarlar a tıklayınca üstte lisans dogrulama beklenıyor diyo ve sonrasında lisans dogrulaması basarısız diyo,şimdi poweramp i kaldırıp son update i yükleyince bu sorun ortadan kalkar sanırım?
evet boot ekranında kalıyor ilk yüklediğimde 15 dakika bekledim gelmedi ardından wipe yaptım yine 10 dakika bekledim yine açılmadı
lisans doğrumala başarısız dicek ama çalışmasında bir sorun olmayacak. Root browser ile system/app klasörüne gir ordan poweramp ile başlayan 2 adet uygulamayı sil
Neyse kardesım player pro programını buldum,poweramp den daha iyi onu kullanırım artık
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?