[EDIT]ITD Discovery Rom v4.4

Emin kardesim sana bi sorum olacak discoveryde 3. Parti cihazlarda costjm rom sonrasi arka kamera calismiyo buna bi cozum bulabilirmisin¿ Tesekkurler.
 

Emin5276

Üye
Emin kardesim sana bi sorum olacak discoveryde 3. Parti cihazlarda costjm rom sonrasi arka kamera calismiyo buna bi cozum bulabilirmisin¿
Tesekkurler.
Kardeşim 3. parti cihazlar hakkında pek bi bilgim yok,senden duyuyorum hatta . ben kamera olarak kitkat kamerası kullanıyorum,bi dene istersen onu,en iyisi o tavsiye ederim sanada
 
Yok kardes sorun telefonda ilk ve 2. parti cikan tellerde kamera sorunsuz aciliyo costum romlarda en son partide kamera calismiyo stock rom tabanli romlarda sikinti yok ama diger saf romlarda varHatta google costum rom sonrasi kamera sorunu yazarsan daha detayli bilgi edinirsin kardesim
 
son parti cihazlarda boot ekranında kalıyor yaklaşık 15 dakika bekledim ne animasyon geldi nede ana ekran
 
şimdi yaptım bekliyorum yine açılmadı :/
 

Emin5276

Üye
Anladım kardeşim,yani sadece stock tabanlı kamerada değil,bütün kamera programlarında hata cıkıyo diyosun? O zaman yazılımsal bi sorun oldugu ortada.Süpercamera da çekilen resme kaydırarak bakamama sorununu bir tek ben mi yaşıyorum,kamera programını çok beğendim ama çekilen resimlere galeriden ulaşabiliyorum sadece,kamera programı içerisinden göremedim bir türlü?
 
    Konu Sahibi
Evet poweramp sürekli maalesef durdu hatası vermekte,bide sol alttaki resimdeki menü olayını anlayamadım pek,bubble launcher a mı ait,yoksa kilit ekranı mı?


Power amp surekli hata veriyo onun terine walkman olabilirdi birde bu ayarlar kismi cyanogen mod gibi olamazmi


Update'i yeniden düzenledim. Sadece tekrar indirip kurarsanız bir sorun olmayacaktır.
 
Tepkiler: Emin5276

Emin5276

Üye
Eyvallah kardo Artık poweramp lisans cart curt hatası almayız dimi
 
    Konu Sahibi
Almayız artık sadece güncelleme yapmayın birde son güncellemeyi yüklemeden önce poweramp kaldırırsanız daha iyi olur
 
son parti cihazların açılma sorununu ne yapıcaz
 
    Konu Sahibi

Galeriye geçişte sorun var port kamera olduğu için düzeltilirse düzeltilmiş halini eklerim
son parti cihazların açılma sorununu ne yapıcaz

Açılma sorunu derken yüklediğinizde açılmıyor mu ?
 
    Konu Sahibi
Hayir poweramp guncellemesini yapmayin googleplayden
 
Galeriye geçişte sorun var port kamera olduğu için düzeltilirse düzeltilmiş halini eklerim

Açılma sorunu derken yüklediğinizde açılmıyor mu ?
evet boot ekranında kalıyor ilk yüklediğimde 15 dakika bekledim gelmedi ardından wipe yaptım yine 10 dakika bekledim yine açılmadı
 

Emin5276

Üye
Hea anladım,ben silmeden son update i yükledim direk,poweramp menüsünden ayarlar a tıklayınca üstte lisans dogrulama beklenıyor diyo ve sonrasında lisans dogrulaması basarısız diyo,şimdi poweramp i kaldırıp son update i yükleyince bu sorun ortadan kalkar sanırım?
Benim ekledigim son guncellemeden bahsediyorum
Hea anladım,ben silmeden son update i yükledim direk,poweramp menüsünden ayarlar a tıklayınca üstte lisans dogrulama beklenıyor diyo ve sonrasında lisans dogrulaması basarısız diyo,şimdi poweramp i kaldırıp son update i yükleyince bu sorun ortadan kalkar sanırım? Bu arada poweramp silinmiyo sistem uygulaması olarak eklendiği için
 
    Konu Sahibi
lisans doğrumala başarısız dicek ama çalışmasında bir sorun olmayacak. Root browser ile system/app klasörüne gir ordan poweramp ile başlayan 2 adet uygulamayı sil
evet boot ekranında kalıyor ilk yüklediğimde 15 dakika bekledim gelmedi ardından wipe yaptım yine 10 dakika bekledim yine açılmadı

16 gb son parti bir cihazda denedim bir sorun göremedim. acaba yüklemede bir hata yapıyor olabilirmisin ?
 

Emin5276

Üye