birçok gereksiz ıvırzıvır da kaldırılmış ayrıca güzel olmuş
telefonu e72 olupta bunu denemeyen gerçekten çok şey kaçırır spedy go programını hemen hemen herkes bilir programla telefonumu test ettiğimde programın çalışma hızı 500 den yukarı çıkmıyordu hele hantallaşınca sistem 380 e düştüğüne şahit oldum dün gece bi kontrol ettim 598 di... size ne kadart teşekkür etsem az emeğinize sağlık tekrardan 



eyvallah güle güle kullan.hocam büyük adamsın ellerin dert görmesin resource klasörünün içine fonts klasörü atıp bilgisayardaki istediğimiz yazı tipini kullanabiliyoruz canım sıkıldıkca farklı dosya kopyalıyorum zaten telin hızı mükemmel hard format attım yine hicbisi değişmedi bide ben nokia cookerdan 91.4ün icine gömdüm senn dosyalarını tam modifiyeli oldu icine benmde eklediklerimle![]()
eyvallah güle güle kullan.
benim dosyaları 91.4e niye gömdün.onda tr dil yok.eğer dosya içindekileri silip komple benimkileri kopyaladıysan bi fark olmazki.
ben yükledim bayadır kullanıyorum tespit ettiğim bi kaç hatayı söyliyim..
1- her acılıs kapnısta fazladan msj merkez nosu eklenıyor ve onu secıyor bu yuzden her seferınde ayarlamak zorunda kalıyorum
2 - her acılıs kapanısta saat ve tarıh sıfırlanıyo onunla ugrasıyorum
3 - yazı stılı cok okunaklı oldugunu dusunmuyorum bu yuzden Comıc Sans kullanıyorum ve bence cok sade ve daha okunaklı..
4 - Ve son olarak hafıza kartı ısaretı bence gereksız..
Muzık klasoru, resım klasoru olayı ve hack olayı guzel...
Sımdılık gozlemledıgım bunlar..
ben yükledim bayadır kullanıyorum tespit ettiğim bi kaç hatayı söyliyim..
1- her acılıs kapnısta fazladan msj merkez nosu eklenıyor ve onu secıyor bu yuzden her seferınde ayarlamak zorunda kalıyorum
2 - her acılıs kapanısta saat ve tarıh sıfırlanıyo onunla ugrasıyorum
3 - yazı stılı cok okunaklı oldugunu dusunmuyorum bu yuzden Comıc Sans kullanıyorum ve bence cok sade ve daha okunaklı..
4 - Ve son olarak hafıza kartı ısaretı bence gereksız..
Muzık klasoru, resım klasoru olayı ve hack olayı guzel...
Sımdılık gozlemledıgım bunlar..
