ekorotti
Üye
E72 n-gage sorun (farklı)
Herkese iy igünler bugun telimi hacklemeyi başardım
n-gage kurdum herşeyi ayarladım ekran filan duzgun lakin herhangi bir oyun yukledıgımde ve o oyunu actıgıdma ekran simsiyah oluyor sonra rengarenk olmaya başlıyor çizgiler filan çıkıyor :S nasıl duzeltebılırım bu problemi
----------Eklendi @ 18:48:05 ---------- Yazıldı @ 18:25:33 ----------
yokmu kımse :S
n-gage kurdum herşeyi ayarladım ekran filan duzgun lakin herhangi bir oyun yukledıgımde ve o oyunu actıgıdma ekran simsiyah oluyor sonra rengarenk olmaya başlıyor çizgiler filan çıkıyor :S nasıl duzeltebılırım bu problemi ----------Eklendi @ 18:48:05 ---------- Yazıldı @ 18:25:33 ----------
yokmu kımse :S

