E72 n-gage sorun (farklı)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ekorotti

ekorotti

Üye
    Konu Sahibi
E72 n-gage sorun (farklı)
Herkese iy igünler bugun telimi hacklemeyi başardım :D n-gage kurdum herşeyi ayarladım ekran filan duzgun lakin herhangi bir oyun yukledıgımde ve o oyunu actıgıdma ekran simsiyah oluyor sonra rengarenk olmaya başlıyor çizgiler filan çıkıyor :S nasıl duzeltebılırım bu problemi

----------Eklendi @ 18:48:05 ---------- Yazıldı @ 18:25:33 ----------

yokmu kımse :S
 


ekorotti

ekorotti

Üye
    Konu Sahibi
yardim ...
 
ekorotti

ekorotti

Üye
    Konu Sahibi
yardım guncel
 

y@k@moz58

Üye
evet aynı sorun bende de mevcut o kadar uğraştım tam her şeyi hallettim derken oyun yarım ekranda açılıyor ve karışık çizgiler var grafikler hiç görünmüyor.
 
AHKE

AHKE

Üye
opean4all patchni devredışı bırakarak deneyin birde
 
denizyildizi345

denizyildizi345

Üye
hangi oyun bu?bende de e63 var asphalt 3te senin dediğin gibi oluyor.ama brother in arms,worms,fifa 09 da olmuyor
 
mstf_l

mstf_l

Üye
hangi oyun bu?bende de e63 var asphalt 3te senin dediğin gibi oluyor.ama brother in arms,worms,fifa 09 da olmuyor

Asphalt taki o sorun bende de var cozmeye calısıyorum bulursam soylerim


----------Eklendi @ 22:11:11 ---------- Yazıldı @ 22:09:00 ----------

ayrıca baska sis oyunlar da da oluyordu o ben ekrana kendi simgesini cıkartan bi uygulama acıyordum duzeliyordu(ultimate voice recorder) siz de bi oyunu oynarken muzikcalar ı acın sonra sesle oynayıp yukarı bi simge getirtin duzelirse verdigim program ise yarar :oke:
 

y@k@moz58

Üye
denedim ama olmadı bende.sorun yine devam ediyor.
 
samikayaa

samikayaa

Üye
bendede aynı problem oluyodu ram az oldugu icin galiba ama ben rastgele düzelttim
 
dejavu178

dejavu178

Üye
aynı sorun bugün başıma geldi asphaltta bu sorun var, diğer oyunlar düzgün.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt