e71 güncellemede kilit kodu sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

shadowdancer35

shadowdancer35

Üye
    Konu Sahibi
e71 güncellemede kilit kodu sorunu
e71 kullanıcısıyım kilit kodu sorunum yokken güncelleme yaptım şimdi telefonu açamıyorum!
açıyorum önce pin istiyor sonra ülke saat tarih sonrasında güvenlik kodu diyip kalıyor! 12345 denedim birde bir site var imei yazınca servis kodu veriyor onuda denedim çözülmedi!
sanırım nokianın sitesinde sorun var bir gecede iki makinam gitti... diğeride n95 güncellemenin bitimine 55 saniye kala güncelleem durdu ve telefon beyaz ekran bir daha ne güncellemeye devam etti nede açıldı! acil yardım telefonsuz kaldım!
 


cuneyt22

Üye
aynı sorun bende varr... tüm yapılanları denedim olmuyor.. Nokia Müşteri Hizmetlerini aradım. 15dakika bataryayı cıkarıp bekletin dediler.. Abartıp 1gün beklettim sorun aynı... Benim pin kodum olmadıgından telefon acılıyor cagrıları karşılayabiliyorum.. Simdi 150km gidip bir teknikservise telefonu vermem gerek... Servis dışında birisi el atarsa otomatik olarak Garanti Kapmsamı dışında kalıyormuş muşmuş telefon.. Destek hattı öyle dedi :S
 

kizilorda

Üye
Arkadaslar ben de telefona * 3 arama tuşu ve acma kapama turlarina basarak hart format attım. Daha sonra ülke te tarıh saat ayarlarindan sonra ekrana güvenlık kondu geldı. 12345 ve daha bır cok kod gırdım ama yok olmuyor. Usb kablosuyla bılgısayara bağliyorum ama hıc bır şekılde görmüyor. Telde sadece gelen aşamalari cevaplayabılıyorum. Menüye gıremıyorum. Bı çözümü varsa lütfen paylaşin arkadaslar.
 
Godfather

Godfather

Üye
Programları vardı heralde birazcık ara bulursun :)
 

kizilorda

Üye
Denemedığım program kalmadi. Zaten olan programlar da eskı symbıanlara oluyor. Imei numarasini gırıp produck kod dahı aldım ama o da olmadı. Yardım edın arkadaslar. Baska bır çözüm yolu var mı acaba.
 

kizilorda

Üye
Arkadaslar simdi anlatacagim biraz sacma ama gercekten ise yariyor. Telefonum surekli guvenlik kodu istiyordu ve bu yuzden hic bir islem yapamiyordum. Sadece 112 acil arama yapilabiliyordu. Iste cozum acil arama yapmak ve kapatmak aramayi. daha sonra menu aktif oluyor ve normal calisiyor. Tam bir cozum degil ama ise yariyor. Not: teli kapatip acinca ekranda yine kod sorabilir. Ama siz yine 112yi arayinca halloluyor. Tel nokia e71
 
ugurozgenc

ugurozgenc

Üye
Arkadaslar simdi anlatacagim biraz sacma ama gercekten ise yariyor. Telefonum surekli guvenlik kodu istiyordu ve bu yuzden hic bir islem yapamiyordum. Sadece 112 acil arama yapilabiliyordu. Iste cozum acil arama yapmak ve kapatmak aramayi. daha sonra menu aktif oluyor ve normal calisiyor. Tam bir cozum degil ama ise yariyor. Not: teli kapatip acinca ekranda yine kod sorabilir. Ama siz yine 112yi arayinca halloluyor. Tel nokia e71


Bende aynı sorun var ben de 911'i arayarak çözzdüm
 
ertooth

ertooth

Üye
Bende arkadaşın e71 ne hart format attım aynı sorun çıktı nedir Allah aşkına bu sorun,bilen arkadaşlar lütfen yardım ediniz.
 

metal1

Üye
1122
 

ismailkutsi

Üye
arkadaslar bu sıkıntı ıle karsılastıgınızda kılıt kodu ıstedıgınde
112 acıl arama yazıp arama tusuna basın
ararken ıptal dıyın veeee bu beladan kurtuldunuz :)
3 ihlas 1 fatiha suresi isterim rapler sizin olsun
 
scotnix

scotnix

Üye
n71 kaçak kilid kodu arkadaşlar 1122 dir bilmeyenlere duyrulur teşekkür için [email protected] ekleyerek tşklerini ordan yapabilir bu arada çoğu kaçak telefon kilid kodları 1122 ile çözülüyor
 

macel

Üye
kilit kodu olarak 911 yazın arama tusuna basın sonra hemen arama kapatma tusuna basın (arama yapmadan hızlıca).

Telefonu tamamen kapatıncaya kadar kullanıma acık olur
 
  • Beğen
Tepkiler: tircihasan

riva_fora

Üye
thanks:)))
 

Benzer Konular



Üst Alt