Musty35
Üye
e71 firmware ( v410 ) güncelleme sorunu!
Merhaba,1 haftadır e71'imin yazılımı güncellemeye calısıyorum fakat ne yaptıysam olmadı..
* NokiaSoftwareUpdaterSetup_tr.exe">Nokia Software Updater</a> ile yazılımı bilgisayarıma indirdim,yüklemeye basladıgında 15dakika kaldı diyor ve telefon kapanıyor bir süre sonrada programda cihaz ile bağlantı kurulamadı lütfen kapatıp açınız tekrar deneyiniz yazıyor,fakat 3-4 kere denesemde nafile.Bataryayı cıkardım tekrar taktım 5sn bekledim tekrar denedim yine olmadı.
* Sonra nokia ovi suite ile denedim tekrar aynı hata ile karşılaştım,bataryayı ful doldurdum hard format attım yine olmadı.
* Son çözüm olarak phoneix ile kendim yükleyeyim dedim fakat ondada 10 saniye geçtikten sonra telefon kapandı siyah bir ekran gözüktü her zamanki gibi ve onda da telefonla olan bağlantı kaybedildi hatasını aldım,tekrar tekrar denememe rağmen bundada başarısız oldum.
Hard format attım dediğim gibi,herşeyi denedim 1 haftadir girmediğim forum okumadığım topic kalmadı lakin çözüme bir türlü ulasamadım.Bundan önceki firmware sürümü olan v400ü kendi bilgisayarımda yüklemeye calıstıgımda aynı hata ile karşılaştmıştım ama laptopda deneyerek onu yüklemiştim.Bunda laptopdada yükleyemedım.Umarım derdime bir çare bulabilirsiniz yoksa servise götürücem ki bu sebebten dolayı götürmek istemiyorum.
İlginize ve yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim.
* NokiaSoftwareUpdaterSetup_tr.exe">Nokia Software Updater</a> ile yazılımı bilgisayarıma indirdim,yüklemeye basladıgında 15dakika kaldı diyor ve telefon kapanıyor bir süre sonrada programda cihaz ile bağlantı kurulamadı lütfen kapatıp açınız tekrar deneyiniz yazıyor,fakat 3-4 kere denesemde nafile.Bataryayı cıkardım tekrar taktım 5sn bekledim tekrar denedim yine olmadı.
* Sonra nokia ovi suite ile denedim tekrar aynı hata ile karşılaştım,bataryayı ful doldurdum hard format attım yine olmadı.
* Son çözüm olarak phoneix ile kendim yükleyeyim dedim fakat ondada 10 saniye geçtikten sonra telefon kapandı siyah bir ekran gözüktü her zamanki gibi ve onda da telefonla olan bağlantı kaybedildi hatasını aldım,tekrar tekrar denememe rağmen bundada başarısız oldum.
Hard format attım dediğim gibi,herşeyi denedim 1 haftadir girmediğim forum okumadığım topic kalmadı lakin çözüme bir türlü ulasamadım.Bundan önceki firmware sürümü olan v400ü kendi bilgisayarımda yüklemeye calıstıgımda aynı hata ile karşılaştmıştım ama laptopda deneyerek onu yüklemiştim.Bunda laptopdada yükleyemedım.Umarım derdime bir çare bulabilirsiniz yoksa servise götürücem ki bu sebebten dolayı götürmek istemiyorum.
İlginize ve yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim.

