E7-00 belle'den anna'ya geri dönmek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hakanonel05

Üye
    Konu Sahibi
E7-00 belle'den anna'ya geri dönmek
arkadaslar telefona belle yükledim ancak anna'ya geri dönmek istiyorum navifirme den dosya oluşturacağımız zaman bütün dosyaları seçip öyle mi RM-626 klasörü olusturcaz. Bu oluşturdugumuz klasörü nasıl yüklicez phoneix'ten yani hangi dosyaları değiştiricem bilemedim. Umarım karışık anlatmamışımdır derdimi.
 


Emil_Ceferli

Üye
anlatmana gerek yok ki arkadasim. bu kadar uzatmaya da gerek yok aslinda. cevap basit. donemezsin :) imkani yok. neden donmek isteyesin ki?

----------Eklendi @ 13:55:17 ---------- Yazıldı @ 13:54:39 ----------

valla ben de e7 belle kullaniyorum. sizdirilmazdan once gunde 12-15 kere guncelleme kontrol ediyordum. simdi o kadar memnunum ki, haftada bir kontrol ediyorum...
 

hakanonel05

Üye
    Konu Sahibi
telefon çok kasıyo kapanıyo o sebep dönmek istedim. Anlatımlar var geri dönüş için :/ yok mu diyorsun şimdi dönüşü. Peki ovi den türkçe güncelleme gelince düzelir mi acaba
 

Emil_Ceferli

Üye
valla simdi ben de denemedim. forumdan okuduklarima gore diyorum. zaten deneyemem :) buyuk risk. ama bi keresinde n8 in bellesini yuklemistim yanlislikla. telefon acilmamisti. tekrar v24 -e geri donderdim oldu. ama belle tam yuklenmemisdi. bence ona gore. bunu da kac kisiye soyledim olmaz dediler. nasil donderdin. kasiyorsa sen hard format at. *#7370#
rehber, notlar ve takvimi yedekle. dosyalari da bilgisayara aktar. program ve ayarlari yedeklemesen bence daha iyi olur. tek tek kur tekrar. ben oyle yaptim. sonuc mukemmel.
 

hakanonel05

Üye
    Konu Sahibi
umarım türkçe güncellemesi gelince düzelir yükleyebilirim :/
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Belleden annaya donus sadece n8icin var. Sakin denemeyin yapamazsiniz zaten eger sorun varsa belle yi tekrar yuklemeyi deneyebirsiniz baska yapacak bisey yok. Kolay gelsin
 

hakanonel05

Üye
    Konu Sahibi
Belleden annaya donus sadece n8icin var. Sakin denemeyin yapamazsiniz zaten eger sorun varsa belle yi tekrar yuklemeyi deneyebirsiniz baska yapacak bisey yok. Kolay gelsin
peki ovi de güncelleme çıktıgı zaman o güncellemeyi yüklesek düzelir mi
 
n000k

n000k

Üye
peki ovi de güncelleme çıktıgı zaman o güncellemeyi yüklesek düzelir mi
bana göre ya bi program yüzünden kasıyordur yada düzgün flaş atmamışsınızdır.. bence e yi biçimlendirip, 7370 yapıp belle yi yenden flashlayın. zaten sadece belle flashlayabilirsiniz N8 hariç downgrade yok diğer modellere.. evet oviden güncelleme çıkınca güncelleyebilirsiniz ama oviden güncellemede bana göre sağlıklı olmuyor. anna çıktığında oviden güncellemiştim, başıma bela oldu..

 

hakanonel05

Üye
    Konu Sahibi
bana göre ya bi program yüzünden kasıyordur yada düzgün flaş atmamışsınızdır.. bence e yi biçimlendirip, 7370 yapıp belle yi yenden flashlayın. zaten sadece belle flashlayabilirsiniz N8 hariç downgrade yok diğer modellere.. evet oviden güncelleme çıkınca güncelleyebilirsiniz ama oviden güncellemede bana göre sağlıklı olmuyor. anna çıktığında oviden güncellemiştim, başıma bela oldu..


tekrar flash yapabilirim inşallah :/
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Kesinlikle geri donus mumkun degil suan.ama ovide guncelleme cikinca duzelir sorun olmaz.yada siz duzgun bir cfw indirin tekrar flash atin sorun cozulur.
 

hakanonel05

Üye
    Konu Sahibi
Kesinlikle geri donus mumkun degil suan.ama ovide guncelleme cikinca duzelir sorun olmaz.yada siz duzgun bir cfw indirin tekrar flash atin sorun cozulur.
doğru düzgün yüklenicek dosya bulamıyorum zaten.. flash atarken hangi dosyaları değiştireceğim de sorun olabiliyor. en iyisi ovi den beklemek
 
SilentOne

SilentOne

Üye
eğer flashlamyı bilmiyorsanız hiç demekle uğraşmıyın telefonu riske atmayın ama yardım isteyin :D
 
YkPkY

YkPkY

Üye
orjinal belleyi bekleyin arkadaşlar.gerisi hep sıkıntılı.tek şikayetci sizler edeğilsiniz,çakma ve deneme sürümü olduğu için hep sorunlu hepsi.23 gün kaldı inşallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt