ComingHome
Üye
Nokia e6 belle'den anna'ya geri dönerken pert oldu
internetten burası da dahil türlü siteden baktım ettim, navifirm ve phoenix'i yükledim. E6-00 (RM-609) 25.7 indirdim navifirmden. sonra phoenix zaten önce bir açılmadı başta hata verdi. ona da baktım XP olarak ayarladım neyse açıldı bu. dosyaları oraya buraya attık dendiği gibi, güzel güzel yüklerken bir hata orada usb bilmem ne birşeyler, bitti olay. telefon öldü arkadaşlar sinirden başım dönüyor. dead flash falan denmiş de e6'ya olmuyormuş. belle'den kurtulucam diye pert ettim telefonu. ne yapmam gerek?
