E51 Tema Efektleri menüsü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
E51 Tema Efektleri menüsü
Merhaba arkadaşlar. Sitede yeniyim. Ancak ilerleyen zamanda daha aktif olacağımı düşünüyorum. Siteyi çok beğendim ve yardım edebileceğim bir konu olduğunda yardıma hazırım.

Evet.. Şimdi sorunuma geçiyorum.

Telefonumda Ayarlar-> Temalar-> ..... Seçenekler ve sonrasında tema efektleri menüsü yok. Bunu herhangi bir rom patcher dosyasıyla yada başka bir yamayla halledebilir miyim?

EnableHiddenMenus 9.2 de çalışmıyor. Yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim..


E51 H.ckli son güncelleme.
 

kaan0

Üye
böyle birşey mümkün değildir yama vs. ile telefona menü ekleyemezsin..
 
    Konu Sahibi
böyle birşey mümkün değildir yama vs. ile telefona menü ekleyemezsin..


EnableHiddenPatch ile tema efektleri menüsü gözüküyor. Fakat açılmıyor. Araştırdım da yabancı siteler 9.2 ile uyumlu olmadığını yazıyorlar. 9.1 için eklenebiliyor yani arkadaşım. Yama vs. ile telefona menü ekleniyor. Ben sadece 9.2 FP1 e nasıl eklenir diye soruyorum. Teşekkürler ilgin için.

--------------- Ekleme ---------------

böyle birşey mümkün değildir yama vs. ile telefona menü ekleyemezsin..


EnableHiddenMenus ile tema efektleri menüsü gözüküyor. Fakat açılmıyor. Araştırdım da yabancı siteler 9.2 ile uyumlu olmadığını yazıyorlar. 9.1 için eklenebiliyor yani arkadaşım. Yama vs. ile telefona menü ekleniyor. Ben sadece 9.2 FP1 e nasıl eklenir diye soruyorum. Teşekkürler ilgin için.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...