Shadeslayers
Üye
E-71 Bilgisayara ve Pc Suite Bağlanmıyor.
Merhaba arkadaşlar.
Bugün telefonumu servisten aldım. Açma kapama tuşu darbe gördüğü için telefon açılmıyordu. Garanti kapsamında olduğu için ücretsiz olarak işimi gördüm. Buraya kadar sorun yok.
Eve gelip telefon kutusundan çıkan PC Suite yazılımını kurdumv e bağlantı ayarlarında telefonu tanımadığını fark ettim. Uzun süre programla ugrasmama ve ayarları kontrol etmeme rağmen programsal bir hataya rastlamadım. Evimde 8 pc var hepsinde ayrı ayrı denedim. Hiç biri telefonu tanımadı.
Simdi size soruyorum arkadaşlar bunun sebebi ne olabilir? Anladığım kadarıyla pek çok kişide bu sorun mevcut fakat yol gösteren yardımcı olan yok. Lütfen işinin eri biri bizleri aydınlatsın. Zira işleri yoğun olan biriyim ve günün büyük çoğunluğunda çekmeyen bir telefon kullanmak istemiyorum.
İyi akşamlar, hayırlı ramazanlar.
Bugün telefonumu servisten aldım. Açma kapama tuşu darbe gördüğü için telefon açılmıyordu. Garanti kapsamında olduğu için ücretsiz olarak işimi gördüm. Buraya kadar sorun yok.
Eve gelip telefon kutusundan çıkan PC Suite yazılımını kurdumv e bağlantı ayarlarında telefonu tanımadığını fark ettim. Uzun süre programla ugrasmama ve ayarları kontrol etmeme rağmen programsal bir hataya rastlamadım. Evimde 8 pc var hepsinde ayrı ayrı denedim. Hiç biri telefonu tanımadı.
Simdi size soruyorum arkadaşlar bunun sebebi ne olabilir? Anladığım kadarıyla pek çok kişide bu sorun mevcut fakat yol gösteren yardımcı olan yok. Lütfen işinin eri biri bizleri aydınlatsın. Zira işleri yoğun olan biriyim ve günün büyük çoğunluğunda çekmeyen bir telefon kullanmak istemiyorum.
İyi akşamlar, hayırlı ramazanlar.
