dvd sürücüsü ve kısım d sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canted

canted

Üye
    Konu Sahibi
dvd sürücüsü ve kısım d sorunu
arkadşlar arkadaşımın bi laptopu var dvd sürücüsünü ve D bölümünü göstermiyo cd de okumuyo sadece C bölümünden ibaret çalışıyo dvd sürücüsünün driverini bulamadım laptopun markası toshiba l20 sataliteyardımcı olursanız sevinirim:(:aman2:
 


Altun.

Altun.

Üye
ilk başta alındığındamı böyleydi yoksa sonradan mı oldu.? detaylı bilgi verirseniz daha kolay yardımcı olabiliriz...
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ilk başta sorun yoku, sonradan oldu.:)
garantisi 40 gün önce bitmiş laptopun, ücretsiz servise götürebilme şansıda yok.:)
 
technonur

technonur

Üye
pc açılırken dvdnin ışığı vs yanıyormu ? yada dvd taktığında okuma gibi bir hareketlenme söz konusumu harddiskte muhtemelen adres yolunda bi sorun vardır bilgisayarıma sağ tıkla yönete gel disk yönetiminin resmini çekip buraya koyarsan daha ii yardımcı olabilirim
 
xkadir61

xkadir61

Üye
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Şimdi sizden istediğim olay ilk başta en son olan geri dönüşüm noktasına tekrardan bir dönün....

(Bu arada dvd driverı olmaz aklınızda bulunsun... Onu belki devre dışı bırakmışsınızdır. O yüzden bilgisayarımdan özelliklere girin ve oradan aygıt yöneticisine girin Oradan Dvd/Cd rom sürücüleri seçeneğindeki donanıma çift tıklayın ve düzgün çalışıyor yazısını dikkatlice okuyun eğer yazmıyosa donanımı Etkin kıl yapın. Eğer bundan sonrada olmadıysa Sürücü butonundan Sürücü güncelleyi seçin....)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
tamam. yarın ofise tekrar gittiğimde dirdaha deneyim.
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Dene bide eğer oda görmüyosa sorun donanımsal olabilir. Fakat darbe veya yere düşmemişse hiç bir şey olmamış demektir. Yarın bunlara bak ... Bide Bios ayarına giripte dvd yi gördüğüne baktınmı?
 
xkadir61

xkadir61

Üye
Dene bide eğer oda görmüyosa sorun donanımsal olabilir. Fakat darbe veya yere düşmemişse hiç bir şey olmamış demektir. Yarın bunlara bak ... Bide Bios ayarına giripte dvd yi gördüğüne baktınmı?
yoo aklıma gelmedi açıkçası, birde bu gün patronumun, bilgisayar mühendisi olan bacanağı geldi, uğraştı ama oda bir çözüm bulamadı.
 
toprakumit

toprakumit

Üye
yoo aklıma gelmedi açıkçası, birde bu gün patronumun, bilgisayar mühendisi olan bacanağı geldi, uğraştı ama oda bir çözüm bulamadı.

Bilgisayar Mühendisi bile benim kadar olamaz :ehe
Biostanda bak eğer görüyosa kurtarma cd si ile halledebiliriz... Kafanı yorma sen ;)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
iyide pc, cd okuyamıyor ki!
 
xkadir61

xkadir61

Üye
tamam zaten sen halledemezsen kimse halledemez bu işi:)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
vatan sağolsun:)
 
technonur

technonur

Üye
donanımsal değil resimden anladığım kadarıyla dosya sistemini tanıtan kısım zarar görmüş ve sanırım dosya türü bilinmeyen diyor eğer bilgiler çok önemli değilse bilinmeyen kısmına gel sağ tıkla biçimlendir de ntfs seç muhtemelen görecektir dvd içinde aygıt yöneticisinde herhangi bişeyde x işareti varmı ona bak resmi keşke biraz daha büyük koysaydın daha net bilgi verirdim böyle biraz hayalii oldu :) istersen pmden msnini at yardımcı olayım
 
xkadir61

xkadir61

Üye
donanımsal değil resimden anladığım kadarıyla dosya sistemini tanıtan kısım zarar görmüş ve sanırım dosya türü bilinmeyen diyor eğer bilgiler çok önemli değilse bilinmeyen kısmına gel sağ tıkla biçimlendir de ntfs seç muhtemelen görecektir dvd içinde aygıt yöneticisinde herhangi bişeyde x işareti varmı ona bak resmi keşke biraz daha büyük koysaydın daha net bilgi verirdim böyle biraz hayalii oldu :) istersen pmden msnini at yardımcı olayım

teşekkürler arkadaşım. önemli dosyalar olmasa biçimlendireceğim ama onları yedeklene yapmam lazım.
 
technonur

technonur

Üye
ghost ile imaj almayı dene bakalım belki bi ihtimal olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt