Düz lise mi ? Meslek lisesi mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
Düz lise mi ? Meslek lisesi mi ?
S.A

Arkadaşlar şu anda bılgınız vardır ıye dusunuyorum 8.sınıflar tercihleri yaptı ve açıklandı ve artık nerelerı tercih edeceklerini dusunuyorlar bana gelırsek arkadaşlr ben ankara / polatlıda oturuyorum tercihlerimi yaptıgımda asil olarak ankara batıkentte ticaret meslek lisesi muhasebe bolumu tutturdum ailem ankara batıkentte duzgun ınsanların olmadıgını soyluyor bırde bulunduğum yerden yaklaşık 100 km uzakta yanı gunluk gıdıp gelmek soz konusu değil o yuzden orda yatılı kalıcam ama tanıdıgım cevrem lısede yatılıya gerek olmadıgını bos yere zorluk cekmemen gerektıgını soyluyorlar onun yerıne polatlıdakı duz lıseye gıdmen daha ıyı dıyorlar sızce ne yapmalıyım. bazı forumları gezdıgımde duz lıse meslek lısesınden hem avantajlı hem dezavantajlı cunku meslek lıselerının avantajı şu : meslek lıselerınde bir bolum okuyoruz ve ondan sonra unıversite okumamıza gerek kalmıyor ama duz lısede duz lıseyı bıtırınce iş bulmak cıdden zorlaşıyor yanı meslek lısesının boıyle bır avantajı var duz lısenınde boyle bır dez avantajı var yalnız meslek lısesını bıtırdıkten sonra unıversiteyı kazanmak duz lıseye gore daha zormuş sızce bu gercekmı ? meslek lısesınden sonra unıversıteye gıtmek duz lıseden dahamı zor ve ayrıca sızce duz lıseyemı gıtmelıyım meslek lısesıne mı ?
 


Metin MF

Metin MF

Üye
kardeşim meslek lisesini bitirince hemen iş bulamıyorsun artık çok zorlaştı düz lise oku bence
 
MrTech

MrTech

Üye
Düz Okuma.Meslekte Bi İş Edinirsin :oke: Ben de Meslek Okuycam Bu Sene Kardesim :)
 
cardanadam

cardanadam

Üye
hayatta bütün kararlarını kendin al bence sonra benim gibi kafayı vurursun
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
ben unıversıte okumak ıstıyorum ama meslek lıselerınde bu daha zormuş dıyorlar ? o yuzden duz lısenın avantajı varmış ama genede karar veremıyorum bana konuyu açıklayarak yardım edermısınız

- - - Eklendi - - -

ya zaten sadıce dızın goruşlerınızı merak edıyorum yanı son kararı gene kendım alcam
 
MrTech

MrTech

Üye
Kardeşim Tercihlerinde Anladıgım Kadarıyla Anadolu Kısmını (Meslekte) Tutturmussun.O Sınıf 25-30 Kisi Olur.Dersler Daha Etkin,Daha İyi Olur.Ama Düze Gidersen 35-40 Kişi ve Etkin Olmaz.Hem de Meslekte Okursan Sınavsız Üni.Gecis Var Diye Duymustum.Meslekte İşe Giremesen Bile Bi Meslegin Olur :oke: Bir de Elektrik Sakın Seçme.Teorem Üstüne Çünkü.:)
 
JUSTİNBB

JUSTİNBB

Üye
meslek iyidir.
 
MrTech

MrTech

Üye
Meslek İyidir İyi :)
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
meslek lisesine gideceksen iyi araştır. Sonradan pişman olma.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye

Ben 2 sene anadolu teknik lisesine gittim bilgisayar bolumune 10. sinifta tekrar yaptim cunku kodlamaya gectik ve gram anlamam. Yatkin oldugun bir meslek sec gideceksende ben son sinifa gectim yasitlarim universiteye basladi yani pismanim meslek sectigimden.
 
MrTech

MrTech

Üye
Ben 2 sene anadolu teknik lisesine gittim bilgisayar bolumune 10. sinifta tekrar yaptim cunku kodlamaya gectik ve gram anlamam. Yatkin oldugun bir meslek sec gideceksende ben son sinifa gectim yasitlarim universiteye basladi yani pismanim meslek sectigimden.
Kardes İlgi Alanım ve Sevdigim Bilgisayar Oldugu İcin Bilgisayar Secicem.Ben de Donanım Üzerinde İyiyimdir.Dogrudur :)
 
DDorlion

DDorlion

Üye
Düz Liseye Gidiyorum 9 Sınıfı Tekrarladım Yine 9 A Gideceğim Yani Meslek Liseleri Alsa Dakka Durmam Giderim Ama Almıyorlar Yani Bence Meslek Lisesi Oku En Azından Elinde Bir Meslek Olur Kardeşim ...
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Meslek lisesinde kız olmuyor
 

MaxipmaN

Üye
stajını çekersen meslek lisesi
 
06kubilay06

06kubilay06

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşlar ben kararı verdım :D
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Düz lise...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Düz lise elbette.
 
Mert

Mert

Üye
Batıkent'in insanı iyidir. Batem'dekiler pek düzgün değiller, uzak dur bence.
Düz liseye git.
 


Üst Alt