Dünyanın En Hızlısı Oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Legendary.

Legendary.

Üye
Dümdüz yolda 200 gördü :zzz: (Araba uzun yol yapa yapa alıştı etkisi olabilir mi acaba :hmmm)

Birbirine yakın diye şey ettiydim ciddi değiliz tabi :)
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Seviyorum onu ben ya sürmesi çık güzel :ehe
Ama bursada bıraktı babam :zzz:

Samet değiştir konu başlığını Dünyanın en hızlısı bizim connect :kop2:
 
Enes

Enes

Üye
Seviyorum onu ben ya sürmesi çık güzel :ehe
Ama bursada bıraktı babam :zzz:

Samet değiştir konu başlığını Dünyanın en hızlısı bizim connect :kop2:
200 gerçekse eğer iyi ama zor yani haberin olsun :D
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Gerçek abi ya :züü:
 

Samet.25

    Konu Sahibi
.dd 190 yokus asagi .dd
 

Samet.25

    Konu Sahibi
300 ede cikardida zorlamak istemediler heralde. D
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Yalancıya çıktı adımız :züü:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
2001 Volvo s40 :oke: Arkadaşından almıştı deli gidiyor mübarek :ehe

2007 s40 kullandım otobana çıktım 1.6 dizel araba o kasayı nasıl o kadar rahat taşıyor şaşırdım yol tutuşu zaten harika gemi gibi 150–160'la makasa girdim arabada gram savrulma yok hasta oldum gerçekten audi a3 hastasıydım 2011 model 1.6 benzinlisini kullandım benzinli olmasına rağmen dizel volvodan daha hantal geldi bana ayrıca onun kadar rahat değil.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bu arada kimse connectle 230 yaptım demesin yahu kullanmadığım araç olsa neyse hadi 200 falan neyse 110luk connectle falan tamamda doksanlık veya 75likle zor 75likle imkansız hatta ayrıca makaslı araç zor o kadar hız yapmak bende 1.7 combo var yaylı makaslı değil altıda alçak rot balansa falan girmedi uzun zamandır geçen gün ankaradan istanbula geldim zorlandı araç 190'dan sonra babam pek basmaz motor sağarlaşmış biraz bi de 180'den sonra kafa sallıyor bakımsız olduğundan connecti olan arkadaşlar kullandığında bu araba çok dengeli çok seri bizimkine göre diyorlardı şimdi sen connectle 230 dersen zor yani harbiden :D
 

Samet.25

    Konu Sahibi


2007 s40 kullandım otobana çıktım 1.6 dizel araba o kasayı nasıl o kadar rahat taşıyor şaşırdım yol tutuşu zaten harika gemi gibi 150–160'la makasa girdim arabada gram savrulma yok hasta oldum gerçekten audi a3 hastasıydım 2011 model 1.6 benzinlisini kullandım benzinli olmasına rağmen dizel volvodan daha hantal geldi bana ayrıca onun kadar rahat değil.

Volvo güzel araba hoşuma da gidiyor
 
OPC

OPC

Üye
Connect'in ideal üst hızı 180'dir bence. Daha zorlamamak lazım dizel motorlar yüksek devirlerde kullanımda sorun çıkarır bilindik bir şey bu.

2009 Astra G ile 210 gördüm 1.6 Benzin :ehe
 
Enes

Enes

Üye


2007 s40 kullandım otobana çıktım 1.6 dizel araba o kasayı nasıl o kadar rahat taşıyor şaşırdım yol tutuşu zaten harika gemi gibi 150–160'la makasa girdim arabada gram savrulma yok hasta oldum gerçekten audi a3 hastasıydım 2011 model 1.6 benzinlisini kullandım benzinli olmasına rağmen dizel volvodan daha hantal geldi bana ayrıca onun kadar rahat değil.
bazen dizeli öyle seviyeye getriyorlar ki max hızı benzinli kadar olabiliyor. ayrıca düşük viteste dizel arabanın çekişi benzinliden daha performanslı oluyor. benzinli araçta piston kolu kısa olunca max hız daha fazla oluyor, dizelde piston kolu daha uzun o yüzden toplam hızdan biraz ödün veriyor ama yakıt değişiyor bu sefer de :)


- - - Eklendi - - -

Connect'in ideal üst hızı 180'dir bence. Daha zorlamamak lazım dizel motorlar yüksek devirlerde kullanımda sorun çıkarır bilindik bir şey bu.

2009 Astra G ile 210 gördüm 1.6 Benzin :ehe
bizim fiesta 175 den fazla gitmiyo kalıyo öyle :D 1.4 90 beygir benzin 2006 model :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye

bazen dizeli öyle seviyeye getriyorlar ki max hızı benzinli kadar olabiliyor. ayrıca düşük viteste dizel arabanın çekişi benzinliden daha performanslı oluyor. benzinli araçta piston kolu kısa olunca max hız daha fazla oluyor, dizelde piston kolu daha uzun o yüzden toplam hızdan biraz ödün veriyor ama yakıt değişiyor bu sefer de :)


- - - Eklendi - - -


bizim fiesta 175 den fazla gitmiyo kalıyo öyle :D 1.4 90 beygir benzin 2006 model :D

artık dizellerle benzin arasında fark kalmadı gibi zaten dizel teknolojisi oldukça gelişti ama benzinli arabalar daha seri kalkar benzin daha ince olduğundan gaza yaslandığında hemen yanar haliyle fişekler arabayı ama mazot daha ham olduğundan benzinli araçlara göre daha yavaş kalkar ama dizel s40 ile benzinli a3 arasında fark yok gibi:)

ayrıca 1.4 fiestadan fazla birşey beklememek lazım:)
 
OPC

OPC

Üye

bazen dizeli öyle seviyeye getriyorlar ki max hızı benzinli kadar olabiliyor. ayrıca düşük viteste dizel arabanın çekişi benzinliden daha performanslı oluyor. benzinli araçta piston kolu kısa olunca max hız daha fazla oluyor, dizelde piston kolu daha uzun o yüzden toplam hızdan biraz ödün veriyor ama yakıt değişiyor bu sefer de :)


- - - Eklendi - - -


bizim fiesta 175 den fazla gitmiyo kalıyo öyle :D 1.4 90 beygir benzin 2006 model :D


Son 2 senedir dizeller çok gelişti. Benzinlilerle olan tork farkları kalkışlarda kendini belli ediyor. Örnek vermek gerekirse 1.6 dizel bir motor 320 nm tork üretebiliyor ama 1.6 atmosferik (turbosuz) benzinli motor 200 nm'lere kadar çıkabiliyor

97 model Corsa B ilk alındığında babam 175 görmüş 2008'de de 165 pedal dipteyken :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt