codblackops2
Üye
Vay arkadaş ben hyundai h100 minibüsle denedim 19 saniyede 80'e çıktı![]()

Vay arkadaş ben hyundai h100 minibüsle denedim 19 saniyede 80'e çıktı![]()

ben de diyorum connect te o kadar ibre yok bu ne diyo![]()

Üstadım connecttede 200 gördük sıkıntı yok![]()
Ha 200 ha 230![]()


o zaman en iyi connect sizdeDümdüz yolda 200 gördü(Araba uzun yol yapa yapa alıştı etkisi olabilir mi acaba
)
Birbirine yakın diye şey ettiydim ciddi değiliz tabi![]()

200 gerçekse eğer iyi ama zor yani haberin olsunSeviyorum onu ben ya sürmesi çık güzel![]()
Ama bursada bıraktı babam
Samet değiştir konu başlığını Dünyanın en hızlısı bizim connect![]()

Kadran'ı özel yapım demekki
200 mü bayır aşağı 190 ı geçiren çok nadir
son ibresi 210 olan bi araçta nasıl 230 vurcan![]()

bilemiyorum abi var bir şey ama[ENGİN];5737795' Alıntı:Kadran'ı özel yapım demekki![]()

2001 Volvo s40Arkadaşından almıştı deli gidiyor mübarek
![]()

2007 s40 kullandım otobana çıktım 1.6 dizel araba o kasayı nasıl o kadar rahat taşıyor şaşırdım yol tutuşu zaten harika gemi gibi 150–160'la makasa girdim arabada gram savrulma yok hasta oldum gerçekten audi a3 hastasıydım 2011 model 1.6 benzinlisini kullandım benzinli olmasına rağmen dizel volvodan daha hantal geldi bana ayrıca onun kadar rahat değil.
bazen dizeli öyle seviyeye getriyorlar ki max hızı benzinli kadar olabiliyor. ayrıca düşük viteste dizel arabanın çekişi benzinliden daha performanslı oluyor. benzinli araçta piston kolu kısa olunca max hız daha fazla oluyor, dizelde piston kolu daha uzun o yüzden toplam hızdan biraz ödün veriyor ama yakıt değişiyor bu sefer de
2007 s40 kullandım otobana çıktım 1.6 dizel araba o kasayı nasıl o kadar rahat taşıyor şaşırdım yol tutuşu zaten harika gemi gibi 150–160'la makasa girdim arabada gram savrulma yok hasta oldum gerçekten audi a3 hastasıydım 2011 model 1.6 benzinlisini kullandım benzinli olmasına rağmen dizel volvodan daha hantal geldi bana ayrıca onun kadar rahat değil.

bizim fiesta 175 den fazla gitmiyo kalıyo öyleConnect'in ideal üst hızı 180'dir bence. Daha zorlamamak lazım dizel motorlar yüksek devirlerde kullanımda sorun çıkarır bilindik bir şey bu.
2009 Astra G ile 210 gördüm 1.6 Benzin![]()
1.4 90 beygir benzin 2006 model 
bazen dizeli öyle seviyeye getriyorlar ki max hızı benzinli kadar olabiliyor. ayrıca düşük viteste dizel arabanın çekişi benzinliden daha performanslı oluyor. benzinli araçta piston kolu kısa olunca max hız daha fazla oluyor, dizelde piston kolu daha uzun o yüzden toplam hızdan biraz ödün veriyor ama yakıt değişiyor bu sefer de
- - - Eklendi - - -
bizim fiesta 175 den fazla gitmiyo kalıyo öyle1.4 90 beygir benzin 2006 model
![]()

bazen dizeli öyle seviyeye getriyorlar ki max hızı benzinli kadar olabiliyor. ayrıca düşük viteste dizel arabanın çekişi benzinliden daha performanslı oluyor. benzinli araçta piston kolu kısa olunca max hız daha fazla oluyor, dizelde piston kolu daha uzun o yüzden toplam hızdan biraz ödün veriyor ama yakıt değişiyor bu sefer de
- - - Eklendi - - -
bizim fiesta 175 den fazla gitmiyo kalıyo öyle1.4 90 beygir benzin 2006 model
![]()

