Dünyanın en güçlü akıllı telefonu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

crouch

Üye
    Konu Sahibi
Dünyanın en güçlü akıllı telefonu
guzel..

Sahip olduğu donanım ile mevcut akıllı telefonlar arasında en güçlüsü olarak nitelendirilen Motorola Atrix 4G hakkındaki herşeyi yazımızda bulabilirsiniz.

Motorola son zamanlarda biraz da Android'in etkisiyle akıllı telefon piyasasında varlık göstermeye başladı. Yeni ve üst düzey telefonları pazara sunmak amacıyla çalışmalarına hız kesmeden devam eden Motorola'nın yeni canavarı Atrix 4G hakkında yeni bilgiler var. Gelin telefonu baştan sona değerlendirelim.


Motorola Atrix 4G söylediğimiz gibi akıllı telefonlar arasında en güçlüsü olarak gösteriliyor. Hatta 1GHz'lik NVIDIA Tegra 2 işlemcisi ve 1GB'lık ram-i ile bilgisayarlarla yarışabilecek düzeyde de denebilir. Çağın ihtiyaçlarının en iyi biçimde harmanlandığı telefonun yine de eksik kalan yanları da var tabiki. İşte telefonun özellikleri:



  • Çift çekirdekli NVIDIA Tegra 2 işlemci - 1GHz (Bu işlemci sayesinde yüksek hız ve başarılı 3D görseller kullanıcıya sunuluyor)



  • 4 inç QHD ekran - 540 x 960 kapasitif çoklu dokunmatik ekran
  • 5MP çift LED Flash aydınlatmalı kamera
  • Android Froyo işletim sistemi
  • 1GB RAM ( 1GB'lık RAM tüm uygulamalar için yeterli olacaktır)
  • Ön tarafta görüntülü konuşma kamerası
  • Cihaz çalışırken çıkartılabilen MicroSD
  • Yüksek performanslı 3D grafikler
  • HSPA+ desteği ( 4G, HSPA+ desteği ile geleceğin teknolojisini barındırıyor)
  • 16GB dahili hafıza
  • Wi-Fi b/g/n ve GPS



Telefonun özellikleri ve artı yönleri yukarıda belirttiğimiz gibi. Gelin şimdi de telefonun bunlardan ayrılan ek özelliklerine ve eksik kalan yönlerine bakalım.
Telefon bunların dışında güçlü donanımsal özellikleri, ele oturan ve gayet şık tasarımı, parmak izi tanıyıcısı, 3 adet USB girişi, 1930 mAh pili ile uzun şarj performası ile de rakiplerine gözdağı veriyor. Telefonda bulunan pil şimdiye kadar görülenlerin en güçlüsü olarak nitelendiriliyor. 1930 mAh lityum batarya ile 530 dakikaya kadar konuşma süresi mümkün. Pilin ağırlığı ise biraz fazla: 34.7 gram.

Kasada az sayıda vida kullanan Motorola, sağlamlığa oldukça önem göstermiş. Cihazın pil yuvasının altında bulunan etiketin kolayca çıkartılıp tekrar yapıştırılabilmesi ise cihazın tamir edilebilirliğini artırmış. Cihazın özellikleri ve artı yönleri bu şekilde sıralanıyor. Şimdi de cihazın eksileri neler onlara bakalım:




  • Cihazda bulunduğunu söylediğimiz parmak okuyucu aşırı derecede hassas.
  • Cihaz yazılımsal sorunlar sebebiyle yoğun işlemler sırasında aniden çökebiliyor.
  • Telefonun kamerası ise ortalamanın altında değerlerde performans gösteriyor.

Motorola'nın büyük ilgi görecek bu telefonu 22 Şubat'tan itibaren ABD'de 149$'dan satılmaya başlandı. Telefonun Türkiye'ye ne zaman geleceği ise belli değil.

 
  • Beğen
Tepkiler: join_23 ve jejep


'Davut

'Davut

Üye
149 dolar Para bile değil...:)
 
63 mustafa

63 mustafa

Üye
Ne kadar ucuz böyle şaş kaldım
 
vic353

vic353

Üye
bizde 1499$ olur o :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Soc-DooM33
woltcaptain

woltcaptain

Üye
hadi canım 149 $ a olmaz :nono:bu bide çift çekirdekmiş bea
 
63 mustafa

63 mustafa

Üye
Belki yeni çıkmış diye ucuza veriyorlar:hmmm
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
Türkiye'ye gelsin gerçek fiyatı ozaman görürsünüz :ehe
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
tegra 2 işlemci fiatı sadece 120 usd saçmalık
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
fiyat böyle ise yedek olarak kullanırım ben be telefonu
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Sondaki 0 ı unutmuş haberi yazan :) 1490dır o :ehe:ehe
 
hoss

hoss

Üye
cihaz mükemmel tasarımına bayıldım
 
MetQ7

MetQ7

Üye
Merak etmeyin Türkiye'de vergilerle birlikte telefon o istediğiniz fiyatlarda olur:eheAvrupadakiler teknoloji bakımından ne şanslı be:d:
 
-efşan

-efşan

Üye
la o ne abi yaa :) ama çöküyomuş cihaz :(
 

toren

Üye
motorola derken 3 kere sor uc kere dusun dorduncusunde bile cevabin hayir olsun:hmmm
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
1Gb ram bir tel için müthiş ya
 
Necmati

Necmati

Üye
idare eder..
 
serecans

serecans

Üye
1 gb ram ilginc
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt