Dünyanın en gerçekçi Ressamı.

Sponsorlu Bağlantılar

M3L!H

M3L!H

Üye
Vay be. O yetenek bende olsa neler yapmazdım :)
 


mihr

mihr

Üye
Ne güzel çizmiş ya sağlam yetenek : )
 

denemeeee123456

Üye
büyük yetenek valla :D
 
Mert

Mert

Üye

Ben ressamın kendisi sandım ilk başta. Meğerse çizdiği resimmiş.:D
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
güzel yetenekmiş :)
 
loss_pain

loss_pain

Üye
yetenekkk!!!
 
buroplus

buroplus

Üye
:s Photoshop bunlar :kop:
 


Üst Alt