Dünyanın en gerçekçi Ressamı.

Sponsorlu Bağlantılar

Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
evet hepsı harıka :)
 


jeki01

jeki01

Üye
harika ötesi.
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
:):)
 
nitroux

nitroux

Üye
çok güzel çalışmalar. saygı duydum... paylaşım için teşekkürler.
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
rıca ederım :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
helal olsun saa gzelmiş :D
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
evet harıka (:
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
muhtesemmmmmmmmm
 

Perfect!

Üye
gerçekten gerçek gibi
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
hehehe (=
 
sevimrecep

sevimrecep

Üye



hele bu mükemmel olmuş yaaa....:)
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
evet canım :)
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
Bu bir Hiperrealist ressam.

Hiperreal akımı espirisi de budur işte:Fotoğraf-Resim :)

Çok nadir ve ince işçilikleri aynı zamanda uzun süreçtedir.

Her ne kadar mükemmel gelsede ben her zaman Sürrealizm akım taraftarı oldum ve sürdüreceğim :)

Teşekkürler.
 
milestone

milestone

Üye
gerçek olmayacak kadar güzel
 
Namizake

Namizake

Üye
benim hoşuma gitti :oke:
 
kemal21

kemal21

Üye
Adam yetenekli işte biz daha bi bulut çizemiyoz
 
sonysonerik

sonysonerik

Üye
gerçek gibi süper
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
bu kadar iyisini görmedim. bende süper resim çizerim ama böylesi resmen mütiş yetenek
 
Utku

Utku

Üye
:oke:
 


Üst Alt