dungeon hunter 3 çıkmış bulan varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blackeagles76

Üye
    Konu Sahibi
dungeon hunter 3 çıkmış bulan varmı
az önce gameloft un sitesinde gördüm çıkarmışlar oyunu bulan arkadaşlar link versin
 


valent

valent

Üye
Oyun çıktıda symbiana çıktımıda kardeş link verelim
 
anılbaran

anılbaran

Üye
size çıktıysa iyi
 
valent

valent

Üye
Bize birşey çıkmadı çıksada androide çıkmıştır
 
benighted

benighted

Üye
androide de çıkmadı daha şimdilik sadece ios5 te ama androide de çok yakında çıkacak şubat da olması lazım hatırladığım kadarıyla :(
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
symbian için mi çıkmış
 

turkmen619

Üye
gta yada ganster çıksa hunter dan daha da güzel
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Şu anda sadece İphone ve ipod touch için var. Yakında android için de çıkacak. Symbian için beklemeyin..
 
aLp!!

aLp!!

Üye
java için de çıkacak !
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
symbian en son çıkar :D ama gerçi badaya hiç çıkmaz :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt