Dungeon Hunter 2 , %100 KESİN ÇÖZÜM!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 2 , %100 KESİN ÇÖZÜM!!!
Dumgeon Hunter 2 de , bakkalcı amcanın yanına gelince oyundan atıyordu. Çözümü buldum. Oyundan çıkıp bidaha girdiğinizde köprünün üstündeki adamdan başlıyorsunuz. Az ilerleyince boss çıkıyor. İşte püf nokta burda. Çıkan canavarların hiçbirini öldürmeden direk , koşa koşa ilerleyin. Bakkalcı amcaya :) geldiğiniz zaman sinematik video çıkıyor. Hemen skipe basın ve bakkalcı amcanın değil , aşağıdaki ünlem işaretine gidin (çok seri yapın.) Eğer oyundan atmadıysa sorun çözülmüştür. Artık free takılabilirsiniz. Bakkalcı amcayıda ziyaret edebilirsiniz, sorun çıkarmaz.
 


İncİnat

İncİnat

Üye
heyecanlandım belle sorunu çözüldü sandım :'(
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
heyecanlandım belle sorunu çözüldü sandım :'(

belle sorunuda çözüldüki. Sizdeki sorun ne? Bendede bele var.

----------Eklendi @ 11:01:21 ---------- Yazıldı @ 10:58:29 ----------

Eğer online sorunu falansa bende o sorunu yaşıyordum. Meğer 1.00(6) sürümünden dolayı öyle oluyormuş. 1.00(7) yükleyince sorun çözülüyor. Onlinea rahat rahat giriyorsunuz. Daha sabah farkettim bunları. Online sorunu böyle çözülüyor ama bakkalcı amca gene hatalı. Onuda çözmek için yukardakileri yapın ;)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
belle sorunuda çözüldüki. Sizdeki sorun ne? Bendede bele var.

----------Eklendi @ 11:01:21 ---------- Yazıldı @ 10:58:29 ----------

Eğer online sorunu falansa bende o sorunu yaşıyordum. Meğer 1.00(6) sürümünden dolayı öyle oluyormuş. 1.00(7) yükleyince sorun çözülüyor. Onlinea rahat rahat giriyorsunuz. Daha sabah farkettim bunları. Online sorunu böyle çözülüyor ama bakkalcı amca gene hatalı. Onuda çözmek için yukardakileri yapın ;)

online sorunu değil. Karakter seçtikten sonra oyun tam balayacakken ekran kararıyor tel kitleniyor iki sürümündede böyle :(
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
İşe yaradı teşekkürler ...
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
603, 700 ve 701 kullananlar mağazadan 1.1.4 sürümünü satın almalılar. Bu sürümler sorun çıkartıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt