dün kalbini kırdım özür dilerim arkadaşım:(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
dün kalbini kırdım özür dilerim arkadaşım:(
:(:(
 


ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
Önemli değil bidaha olmasın ama :pro:


:ehe:ehe
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
zeynep dalganın sırasımı:(
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
pardon ben çekildim aradan :bye2:
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
:(:(:(
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
adını da yazsaydın barı kımden özür dılıyosun dıye :D
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
yazacak cesaretim yok:(
 
zibidi39

zibidi39

Üye
adınıda yaz recep bak bende gecen gunlerde tubadan ozur dıledım acık acık yazdım sımdı cok ıyıyıs tavsıye ederım yanı
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
adınıda yaz recep bak bende gecen gunlerde tubadan ozur dıledım acık acık yazdım sımdı cok ıyıyıs tavsıye ederım yanı
doğrudur gercı buraya yazmak işe yaramıyor ama konusmanız gerek:hmmm
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
peki:)
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
inşallah
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bir daha kırarsan sopa:
:d:
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
köprüden atlarım
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sen kimsin ki Rabia nin kalbini kırıyorsun ! Başka asılacak kız bulamadın mi arkadaşım sevgilim o benim :@
 
Pure Life

Pure Life

Üye
çok özür dilerim arkadaşım :(

rabia
Konuda kırılacak birşey göremedim. Rabia ya da sordum oda benim düşüncemde. Herkesin selameti için Rabiaya bu konuda mesaj yazmasını yasakladım.
 
jejep

jejep

Üye
    Konu Sahibi
Konuda kırılacak birşey göremedim. Rabia ya da sordum oda benim düşüncemde. Herkesin selameti için Rabiaya bu konuda mesaj yazmasını yasakladım.


kırdığımı sandım hersey için özür dilerım heralde maxicepidende ayrılcam:(enes yanlış anladı:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt