Doodle jump saçmaliği!

    Konu Sahibi
Doodle jump saçmaliği!
Arkadaşlar ben telefonu ilk aldığım gunlerde (4-5 ay oldu sanırım) doodle jump almıştım.hatta 7tl idi.sonradan telefona format attım ve birdaha mağazada bulamadım.bugün tekrar gelmiş oyun mağazaya.amma velakin 2tl ücret istiyor!ben 7tl verdim oyunumu kaldırdılar birde üstüne 2tl dahamı istiyorlar! yapabileceğim birşey varmı acaba ?
 
doodle jump magazada varmı yuklenebilen?
 
    Konu Sahibi
 

Satın Al yazısına tıklamayı denediniz mi peki?
Normalde satın aldığınız oyunları silseniz bile, daha sonra tekrar indirmeyi denerken "Satın Al" butonuna bastığınızda "Bu uygulamayı zaten satın almıştınız. Yüklemek istiyor musunuz" şeklinde soru çıkar
 
aslında wp8 dede parasız olması lazım ama duyan kim hacklesinler artık şu sistemide ya
 

efeler12

Üye

önceden satın aldığın yüklediğin uygulamalar Windows phone mağazada kaydediliyor onların arasından ararsan senin doodlejump ı bulursun
 
    Konu Sahibi
önceden satın aldığın yüklediğin uygulamalar Windows phone mağazada kaydediliyor onların arasından ararsan senin doodlejump ı bulursun

Önceden satın aldığım xbox live eklentili olan eski sürümü bu doodle jump'ı yeni bi uygulama olarak eklemişler yani param yandı! + olarak fruit ninjada eski sürümü almıştım 2tlye yeni surum geldi tekrar almak zorunda kaldım.Ama olsun doodleyi gene aldım guzel oyun
 

smltrl

Üye
Aynısını draw something e de yaptılar ücretsiz indirdiğim oyun mağazadan kalktı 7tl ye başka bi tane koydular
 
aslında wp8 dede parasız olması lazım ama duyan kim hacklesinler artık şu sistemide ya
Ben buna karşıyım.Hacklemesinler ki sistem ölmesin.Sistem ölmesin ki programcılar buraya yönelsin.Buraya yönelsin ki mağaza çabuk gelişsin bıla bıla gider böyle yani hacklenmesin Şöyle söyliyim oyun kendi firmasından yayınlandığında paralı ise onu ödediğinde o firmada almış oluyorsun.Xbox bazı oyunları kendi bünyesine aldı o yüzden bir daha Xbox'dan almak zorunda kalıyorsun.Yani bir şekerli sakızı sana 2 firma şeklini değiştirip satıyorlar misal bu.Ama firma değişmedikçe istediğin kadar sil-yükle farketmez bir kere alman yeterli.