Dolia F888

Cs***MaN

Üye
    Konu Sahibi
Dolia F888
Arkadaşlar bugün bu telefonu aldım dolia f888 pc suite istiyorum varsa ? şimdiden tşk ler

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar neden kimse bişe yazmıyor bu telefona bide oyun program fln varmı?
 
arkadaslar bunun güvenlik sifrelerini bilen varmı (fabrika ayarlarını)
 

zahid12

Üye
güvenlik kodu 1122 dir

ayrı yeten bu linkde pc suite var

link

biraz sitede arattırın bulursunz
 

DOGUS59

Üye
Kardeşim bu telefonları adları dışında heryerleri tamamen aynı almayın elinizde kalır
 

shady12

Üye
arkadaşlar ben bu telefonun arka kapağını açamdım nasıl açılıor
 

zahid12

Üye
operatörler kapatmaz bilmeden konuşma konya öğretmenevleri iç anadolu bölge telekominikasyonunda çalışıyorum yüksek kademediyim ve bu telefonlar ilk geldiğinde kapatılıyodu daha sonra haddi hesabı olmayınca artık izin veriliyor telekom kapatmıyor telefonları artık
 


bu ne terbiyesizlik böyle sürekli büyük harf ile yaziyor. bu forumun moderatörü yok mudur ???
 

sotkalı

Üye
arkadaşlar bendede aynı telefondan var telefona 30 gün içinde uyarı geliyo telefon kapatılınca gidip aldığın yerden açtırıyosun dahada kapanmıyo
Ayrıca arkadaşın pc suite dosyası hasarlı
 
sonucta bu telefonnunn sımdı hıc bıseyı yok yanı olemı ıllakı bıyerlerdevardıryabancı sıtelerde arastrma yapmak lazımm bence saygılarr
 
nerden oyun ındırebılırım dolia f888 için