Dolandırıcı Turkcell İlgisiz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bygizem27

Üye
    Konu Sahibi
Dolandırıcı Turkcell İlgisiz
mrb arkadaşlar bahse konu olan bundan 2 gün önce yüklediğim kontorler, kendi sitelerden tl yükle bölümünde şöyle yazıyordu '' bizim anlşaşmalı bankalarımızın kredi kartından yükleme yap, en az 20 tl yüklemene ben sana 10 tl verecem'' diyodu ki 1 gün öncesine kadar. yükledim hediyemi vermedi bekledim yine vermedi calll centeri aradım yardımcı olmadılar şikayetimi de almadılar yardımcı olmadıkları gibi. turkcelin sözsizde bölümünden şikayet bildirdim lnki yapıştırdım yolladım. ertesi mail dönüşü yaptılar bu linkte bişe yok diye baktım haketen link yayından kaldırılmış, tekrar şikayet talebi oluşturdum prtsc sysrq yaptım mail attım cvp vermediler.bi tane daha mail attım yine cvp vermediler. Allah belalarını versin yarından tezi yok tüm turkcelll hatlarımı benim ve ailemin hatlarını hepsini avea ya taşıcam. turkcell dolandırıcılığı usandırdı beni. daha öncede hattımdan sürekli kontor bakiyesi düşerdi kontor yüklemeye korkardım yükleyince hemn dakika alırdım. bunun için forum oluşturduğumda da nereye kesildiğini göremiyoruz gibisinden bi söz kullandılar saçmalık.
 


Davulbaz

Davulbaz

Üye
geçenlerde online işlem merkezinde bir soru ekranı çıkmıştı karşıma mobil imza servisini kullanmak istermisiniz diye işte yenisimkart falanda gönderilecek benimki 64 lük gelecek olan 128 lik ücretlendirme yazmıyordu bir yerde okeyledim taa işyerime kadar motorlu kurye ile göndermişler sağolsunlar ve ücrette almadlar ama kıllanmadım değil hani.evrak zarfını açtım içinden yeni sim kartım ve mobil imza kağıtlar bıdı bıdıları çıktı.ilk aradığım ücretlendirilmesi oldu ama hiçbir yerde yazmıyordu.işte yeni sinkartı takınca eskisi iptal olacak falan kontörler transfer edilecek gibisinden şeyler yazıyordu.yazdığı gibi oldu ama bir yanlıklık vardı 15 tl eksik.meğerse yeni simkartın takılması ile abonelik başlıyormuş.ama hala aktifleştirilmedi oda ayrı mesele
 
Bora

Bora

Üye
Şİkayetinizi şikayetvar.com a taşırsanız Turkcell yetkilileri cevap veriyor.Çok korkuyorlar o siteden...Geçen yıldı, hattımdan kontör düşmüştü. Abone merkezini aradım.Ben düşüş nedenini şuan göremiyorum araştırıp size döneceğim demişti oradaki bayan. 2 gün oldu dönen olmadı.Bende bahsettiğim siteye yazdım. 1 saat sonra hemen telefon açtılar.. Sistemde Bir hata oluşmuş kontörlerinizi geri veriyoruz dediler...:D
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
geçmiş olsun
 
Silinen Üye 325954

Silinen Üye 325954

Kapalı Hesap
arkadaşlar turkcell den böyle dert yanacağınıza taşının kurtulup gidin çünkü benim de bunlar ..5000... kontörümü yediler 6 aydır vodafone ye taşındım şimdi rahatım.sizlerde gelin rahat edin ne ötesi ne berisi..
 

bygizem27

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar tşşk ederim konuya msj yazanlara ve ilgilenenlere, btk ya ve şikayet vara yazdım donanımhaberde konu açtım kapatıldı
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
arkadaşlar tşşk ederim konuya msj yazanlara ve ilgilenenlere, btk ya ve şikayet vara yazdım donanımhaberde konu açtım kapatıldı
Vodafona Geç Daha İyi Vodafon Hattı.
He Bu Arada Konunun Başlığını Keşke Dolandırıcı Turkcell Diye Açmasaydın Turkcell Dava Açarsa Başın Ağrır Demedi Deme Dolancırılıkla Suçluyosun Sonuçta
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
Vodafona Geç Daha İyi Vodafon Hattı.
He Bu Arada Konunun Başlığını Keşke Dolandırıcı Turkcell Diye Açmasaydın Turkcell Dava Açarsa Başın Ağrır Demedi Deme Dolancırılıkla Suçluyosun Sonuçta


Yani ispatlamak gerekir
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Türkcellin hizmeti iyi ama kazıkkkkkkkkkkk
 

yakarici

Üye
bende türkcellde kontörlüden faturalıya geçtim 600 kontörüm gitti. gerçekten yoluyorlar. REsmen yerine koyuyorlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt