EmsaLisz
Üye
Dokunmatik Telefon Alıcam. Yardım Lütfen.
Dokunmatik telefon almayı düşünüyorum. Bazıları dokunmatik alıcaksan samsung al diyor. Karar veremedim.Çok mesajlaşan biriyim. Benim aklımda 3 tane telefon modeli var.
*Nokia C5-03 *Samsung Star wifi *Samsung MonTe
Lütfen yardım ederseniz çok sevinirim..
*Nokia C5-03 *Samsung Star wifi *Samsung MonTe
Lütfen yardım ederseniz çok sevinirim..
Ama çok mesaj çeken biriyim diyorsun bu yüzden dokunmatik seni kesmez,blackbery ya da Nokıa e71 ve üstü modellerini tavsiye ederim


