Dokunmatik Telefon Alıcam. Yardım Lütfen.

Sponsorlu Bağlantılar

EmsaLisz

Üye
    Konu Sahibi
Dokunmatik Telefon Alıcam. Yardım Lütfen.
Dokunmatik telefon almayı düşünüyorum. Bazıları dokunmatik alıcaksan samsung al diyor. Karar veremedim.Çok mesajlaşan biriyim. Benim aklımda 3 tane telefon modeli var.
*Nokia C5-03 *Samsung Star wifi *Samsung MonTe
Lütfen yardım ederseniz çok sevinirim..
 


tulkas

tulkas

Üye
Merhaba keşke ne kadar bütçen olduğunu söyleseydin ona göre önerirdim sana.Eğer samsung alacaksan 450-550 tl arası paran varsa S8500 Wave 1Ghz'lik bir cihaz tavsiye ederim:oke:Ama çok mesaj çeken biriyim diyorsun bu yüzden dokunmatik seni kesmez,blackbery ya da Nokıa e71 ve üstü modellerini tavsiye ederim:evet:
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
İlle De O 3 Telefondan Birini İstiyorsan C5-03 Al Yok Başkası Olur Diyorsan Bütçeni Söyle Bizde Ona Göre Telefonlar Söyleyelim :oke:
 

EmsaLisz

Üye
    Konu Sahibi
BütÇem en fazLa 450 :)
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Bi 50 TL Daha Zorlayabilirsen Samsung Gio Alabilirsin Hem AndroidLi :oke:

 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
farukozer4444

farukozer4444

Üye
bence de o fiyata androidli galaxy gio veya mini almalısın :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
.BlueTR

.BlueTR

Üye
bencede gio ama eğer 50tl zorlayamam diyosan monteyi öneririm.
 
'Patron

'Patron

Üye
Gio kapasitif ekran olduğundan mesaj daha kolay olur.
 

EmsaLisz

Üye
    Konu Sahibi
çok sağoLun. c5-03 nasıL ?
 
hoss

hoss

Üye
c5-03 sakın alıpta hata yapma derim
telefonun kasası çok dandik bir çok kullanıcıda çatlama sorunları mevcut
ram miktarı çok düşük işlemci hızı düşük
ekranı eski tip rezistif ekran mesaj yazarken zorlanırsın tırnak uzatmak zorunda kalırsın
bu saatten sonra dokunmatik telefon alaacaksan kesinlikle kapasıtıf ekranlı olmalı
galaxy gio , galaxy mini ,x8 ,optimus me , wave 525 , monte ,galaxy fit ,wave 723 gibi kapasitif ekranlı telefonlara bak
nokia nın o fiyat aralıgında adam gibi telefonu yok
 

EmsaLisz

Üye
    Konu Sahibi
Hmm peki. corby 2 mesaj yazma açısından nasıl
 
hoss

hoss

Üye
Hmm peki. corby 2 mesaj yazma açısından nasıl
güzel telefondur kapasitif ekranlıdır , ama ben sana wave 525 öneririm telefonla mesaj yazımı çok rahat , yatay sanal qwerty klavyesi var , multitouch destegide var , ekran çözünürlüğüde gayet iyi
 
tulkas

tulkas

Üye
450 tl'ye tertemiz ikinci el Wave bulabilirsin. 1Ghz Değil yukarda verilen cihazların hiçbiri :oke:
 

EmsaLisz

Üye
    Konu Sahibi
Samsung S5620 Monte Sizce nasıL ? Fiyat aralığı nediR ?
 
blackaid

blackaid

Üye
galaxy mini yada lg optimus me
 
xserhatx

xserhatx

Üye
c5-03 sakın alıpta hata yapma derim
telefonun kasası çok dandik bir çok kullanıcıda çatlama sorunları mevcut
ram miktarı çok düşük işlemci hızı düşük
ekranı eski tip rezistif ekran mesaj yazarken zorlanırsın tırnak uzatmak zorunda kalırsın
bu saatten sonra dokunmatik telefon alaacaksan kesinlikle kapasıtıf ekranlı olmalı
galaxy gio , galaxy mini ,x8 ,optimus me , wave 525 , monte ,galaxy fit ,wave 723 gibi kapasitif ekranlı telefonlara bak
nokia nın o fiyat aralıgında adam gibi telefonu yok

Tam bende ondan bahsetcektim arkadaş bahsetmiş saolsun :d:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
yanlız bir şey sorcam size S5233W rezistif ekran dimi?
bazı kullanmayanlar hemen kafadan atıp basmatik diyorlar hiçte değil.
asıl corby ve corby basmatiktir ben elime aldım ve starınzevkini yaşayamadım çok zor dokunuluyor şimdi bunu neresi kapasitif?
 

EmsaLisz

Üye
    Konu Sahibi
Ben biLmiyorum ne desem yalan olur..

Ben Samsung Corby2 - Samsung Monte arasında kaLdımm ? ne yapmaLıyımmm ?
 


Üst Alt