king512
Üye
dokunmatik ekranlı Sony-Ericsson geliyor
Sony-Ericsson G Serisi Dedikoduları
Dokunmatik ekranlı cep telefonu kervanına bütün mobil üreticilierin katıldığı şu günlerde, SEworld isimli bir sitede yayınlanan habere göre Sony-Ericsson Barselona'daki Mobile World Congress'de iki yeni modelini gün ışığına çıkaracak. Modellerin birinin isminin Josephine (G700i), diğerinin ise Tyra (G900i) olduğu öne sürülüyor. Compact Touch Series olarak adlandırılan telefonlar G Serisi olarak da isimlendiriliyor.
Sitede virilen habere göre telefonların genel teknik özellikleri şunlar:
Tyra (G900i)
- 2.6" dokunmatik ekran
- WLAN
- 5 MP kamera
Josephine (G700i)
-2.6" dokunmatik ekran
-3.2 MP kamera
İşletim sistemlerinin S60 UIQ olacağı tahmin edilen yeni telefonlardan Josephine (G700i) modeli WLAN özelliğini barındırmıyor. Modeller hakkında henüz ayrıntılı bilgi ve tanıtıcı resim yayınlanmadı.
Dokunmatik ekranlı cep telefonu kervanına bütün mobil üreticilierin katıldığı şu günlerde, SEworld isimli bir sitede yayınlanan habere göre Sony-Ericsson Barselona'daki Mobile World Congress'de iki yeni modelini gün ışığına çıkaracak. Modellerin birinin isminin Josephine (G700i), diğerinin ise Tyra (G900i) olduğu öne sürülüyor. Compact Touch Series olarak adlandırılan telefonlar G Serisi olarak da isimlendiriliyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sitede virilen habere göre telefonların genel teknik özellikleri şunlar:
Tyra (G900i)
- 2.6" dokunmatik ekran
- WLAN
- 5 MP kamera
Josephine (G700i)
-2.6" dokunmatik ekran
-3.2 MP kamera
İşletim sistemlerinin S60 UIQ olacağı tahmin edilen yeni telefonlardan Josephine (G700i) modeli WLAN özelliğini barındırmıyor. Modeller hakkında henüz ayrıntılı bilgi ve tanıtıcı resim yayınlanmadı.
n:güzel telefon ama fiyatı ne olu acaba ??