GM Discovery 2 Discovery 2 [Rom, Recovery, Root, Güncelleme]

Sponsorlu Bağlantılar

memo4535

memo4535

Üye
Telefondan rootlama teknigi varmi arkadaslar bunu arastiralim
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07


ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Şu meta-inf klasörü sistemin neresinde bilen varmı ?
 

oflumetin61

Üye
kingo root ile yukledim supersu kendi linden geldi silinmiyor supersuyu actıgımda ise su kodlaması yok diyor supersu kapanıyor ne yapmalıyım?
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye


Plus için yukarıdaki recovery ile orjinal romun yedeğini {rootlu rootsuz farketmez} alıp paylaşabilirmisiniz.Teşekkürler
 
Son düzenleme:

oflumetin61

Üye
Kingo root ile root attım . supesu kodlaması yoktu diye çalışmadı.
Süper suyu un root yaptım
Ama haylaga root var
Nasıl root u kaldirocam
Ve nasıl yeni root atacam ???
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Kingo root ile root attım . supesu kodlaması yoktu diye çalışmadı.
Süper suyu un root yaptım
Ama haylaga root var
Nasıl root u kaldirocam
Ve nasıl yeni root atacam ???
Önce twrp recovery flasla sonra bu recoveryden forumdaki 2.48 supersu.zipi yükle işlem taman
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar bugün itibari ile döndüm. Kaldığım yerden mesajlarınızı okudum ama sorunlarınızı çözmüş olabileceğiniz için birşey yazmadım. Bazı arkadaşlar dayanamayıp Miu rom denemişler sanırım. Konunun başında ben uyarmıştım. Bu telefona aynı günde 3 4 tane rom kurdum hiç biri düzgün çalışmadı neyazık ki. Ben yokken konu ile ilgilenen arkadaşlara çoook teşekkür ediyorum. Amaç bildiklerimizi paylaşmak ve yardımcı olmak
Takip ettiğim yabancı forumda MIUI by MiuiPro.ru bu isimli romu buldum deneyen arkadaşlar bunu mu denedi sorunları neler. Bunu deneyen yoksa ben deneyebilirim
pittech üyeliği olan biri şuna bi baksın. Flash tool ile yüklenebilen rom yedeği sanırım.
Pitteche gerek kalmadı indirim denicem bakalım stok rom çalışıcak mı
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve ÇaRşI 2387
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Evet arkadaşlar bugün itibari ile döndüm. Kaldığım yerden mesajlarınızı okudum ama sorunlarınızı çözmüş olabileceğiniz için birşey yazmadım. Bazı arkadaşlar dayanamayıp Miu rom denemişler sanırım. Konunun başında ben uyarmıştım. Bu telefona aynı günde 3 4 tane rom kurdum hiç biri düzgün çalışmadı neyazık ki. Ben yokken konu ile ilgilenen arkadaşlara çoook teşekkür ediyorum. Amaç bildiklerimizi paylaşmak ve yardımcı olmak
Takip ettiğim yabancı forumda MIUI by MiuiPro.ru bu isimli romu buldum deneyen arkadaşlar bunu mu denedi sorunları neler. Bunu deneyen yoksa ben deneyebilirim
pittech üyeliği olan biri şuna bi baksın. Flash tool ile yüklenebilen rom yedeği sanırım.
Pitteche gerek kalmadı indirim denicem bakalım stok rom çalışıcak mı
Hoşgeldin tekrardan hocam, ben hala orjinale dönmeye çalışıyorum miui v6 dan :)
Daha önce almış olduğum cwm ile geri dönemedim yedekten zipli rom yapmayı araştırıyorum ama bişi elde edemedim
 
  • Beğen
Tepkiler: jeosalih
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Hoşgeldin Salih hocam.
 
  • Beğen
Tepkiler: jeosalih
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
Hoşgeldin tekrardan hocam, ben hala orjinale dönmeye çalışıyorum miui v6 dan :)
Daha önce almış olduğum cwm ile geri dönemedim yedekten zipli rom yapmayı araştırıyorum ama bişi elde edemedim
Pittech linki verdimya aynı konuyu başka forumada açmış o arkadaş. İndirdim bütün flash tool dosyaları var. Flash tool ile yüklenen orj yedek diyor. Bugün denicektim is cıktı. Denemek istersen link vereyim sana. Fakat konudaki gibi teli formatlama. Firmatlamadan yuklicen
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
Yanlız ben orj olduğunu sanmıyorum çünkü 1.5 GB boyutu vardı dosyanın. Bide recovery dosyası 6 MB ti. Orj reco 20mb. Adam orijinal diyor ama alcatelin büyük ihtimal. Çünkü recoveryler farkli
 
memo4535

memo4535

Üye
Bekleyelim hocam bu arada telefondan rootlama sansi varmi
 

Kİng1967

Üye
Yanlız ben orj olduğunu sanmıyorum çünkü 1.5 GB boyutu vardı dosyanın. Bide recovery dosyası 6 MB ti. Orj reco 20mb. Adam orijinal diyor ama alcatelin büyük ihtimal. Çünkü recoveryler farkli
Romu deneyince sonucunu yazarmısın orj. GMD2 romu mu?
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
Romu deneyince sonucunu yazarmısın orj. GMD2 romu mu?
paylasan oyle yazmıs ama bence değil. boyutu çok yüksek indirdim ama flashlamadım içindeki recovery orjinal değil. bence alcatelin ama adam discovery 2 diye paylaşmış
konu bu
 


Üst Alt