Enrichment Chamber
Üye
Beyazlardaki sorun o değil zaten hocam. Beyazlarda ekrana basılı tutunca ekran titriyor. Parmağımızı sürekli titretiyormuşuz gibi algılıyor yani. Bu sorun FPS oyunlarını oynamasını imkansız hale getiriyor. GTA gibi oyunlar da zar zor oynanıyor. Sizdeki sorunu yaşamadım hiç.valla benimki siyah ama sıkıntı mevcut. fakat surekli olan bir sıkıntı değil mesela bir oyuna girdiğim anda arada dokunmatik algılamıyor. tuş kilidine alıp tekrar açtığımda normale dönüyor. bence sıkıntı işlemciyle alakalı yani yazılımsal bir sıkıntı olsa gerek
