GM Discovery 2 Discovery 2 [Rom, Recovery, Root, Güncelleme]

Sponsorlu Bağlantılar

Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
valla benimki siyah ama sıkıntı mevcut. fakat surekli olan bir sıkıntı değil mesela bir oyuna girdiğim anda arada dokunmatik algılamıyor. tuş kilidine alıp tekrar açtığımda normale dönüyor. bence sıkıntı işlemciyle alakalı yani yazılımsal bir sıkıntı olsa gerek
Beyazlardaki sorun o değil zaten hocam. Beyazlarda ekrana basılı tutunca ekran titriyor. Parmağımızı sürekli titretiyormuşuz gibi algılıyor yani. Bu sorun FPS oyunlarını oynamasını imkansız hale getiriyor. GTA gibi oyunlar da zar zor oynanıyor. Sizdeki sorunu yaşamadım hiç.
 


jotem173

jotem173

Üye
Beyazlardaki sorun o değil zaten hocam. Beyazlarda ekrana basılı tutunca ekran titriyor. Parmağımızı sürekli titretiyormuşuz gibi algılıyor yani. Bu sorun FPS oyunlarını oynamasını imkansız hale getiriyor. GTA gibi oyunlar da zar zor oynanıyor. Sizdeki sorunu yaşamadım hiç.
Mc4 oynamak çok zor beyaz d2 çift hat
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Sizce siyahımı yoksa beyazımı daha zarif duruyor?
 
memo4535

memo4535

Üye
Ben siyah kullaniyorum arada bi dokunmatik gidiyo kilidi kapatip actigimda geri geliyo bunun bi çözüm u varmi
 
  • Beğen
Tepkiler: sebo7

smtksby

Üye
ya kardes ben ingilizce recovery yukledim format ataytım dedim attım tel discovery 2 yazan yazıda kendini resetliyor sonra verdiğin romları attım otg ile alcatel rom yine aynı sekilde acılıyor yarım kalıyor resetliyor acil yardım kardeş
ha sonra otg den ingilizce recovery yukledim tekrar onla denedim yine aynı
Konu hakkında önerisi, isteği, sorusu olan varsa yazabilir.
kardeş ben tele ingilizce recoveryi mtk tools ile tukledim sonra romu indirdimki atayım tabi önce format attım teli actım formattan sonra acılma ekranında discovery 2 yazısından sonra kendini resetliyor sonra romu attım dedimki düzelir düzelmedi çince recovery yukledim onla denedim yine olmadı acill yardım lütfen
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
ya kardes ben ingilizce recovery yukledim format ataytım dedim attım tel discovery 2 yazan yazıda kendini resetliyor sonra verdiğin romları attım otg ile alcatel rom yine aynı sekilde acılıyor yarım kalıyor resetliyor acil yardım kardeş
ha sonra otg den ingilizce recovery yukledim tekrar onla denedim yine aynı

kardeş ben tele ingilizce recoveryi mtk tools ile tukledim sonra romu indirdimki atayım tabi önce format attım teli actım formattan sonra acılma ekranında discovery 2 yazısından sonra kendini resetliyor sonra romu attım dedimki düzelir düzelmedi çince recovery yukledim onla denedim yine olmadı acill yardım lütfen
Recoveryden factory reset yaptınmı
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
ya kardes ben ingilizce recovery yukledim format ataytım dedim attım tel discovery 2 yazan yazıda kendini resetliyor sonra verdiğin romları attım otg ile alcatel rom yine aynı sekilde acılıyor yarım kalıyor resetliyor acil yardım kardeş
ha sonra otg den ingilizce recovery yukledim tekrar onla denedim yine aynı
Konuda Alcatel ROM kısmını oku. Dosyaları indir komut yazma aşmasına kadar talimatı izle. Sonra buraya YAZDIKLARIMI yap. Çince reco yüklü değil ise yükle. Çince recodan adb sideloadı seç ama bir kere seç iki kere onay verirsen hata verir. Pcde komut olarak adb sideload rom.zip yaz telefona kendisi romu kopyalayarak işlem bitince Çince recodan deli yeniden başlat yazcak sabırlı ol yükleniyor
 

smtksby

Üye
Konuda Alcatel ROM kısmını oku. Dosyaları indir komut yazma aşmasına kadar talimatı izle. Sonra buraya YAZDIKLARIMI yap. Çince reco yüklü değil ise yükle. Çince recodan adb sideloadı seç ama bir kere seç iki kere onay verirsen hata verir. Pcde komut olarak adb sideload rom.zip yaz telefona kendisi romu kopyalayarak işlem bitince Çince recodan deli yeniden başlat yazcak sabırlı ol yükleniyor
kardeş biraz detaylı anlatsan bu arada çince recoveryi otg den yukledim
Recoveryden factory reset yaptınmı
evet zaten ondan sonra böyle oldu
 
tayfur422

tayfur422

Üye
KARDEŞLERİM SAKIN YEDEĞİ YÜKLEMEYİN BEN YÜKLEDİM ŞİMDİ PİŞMANIM ŞU HATAYI ALIYORUM malesef android.process.media durdu diyor ve klavye açılmıyor yardım edermisiniz?
 

smtksby

Üye
Konuda Alcatel ROM kısmını oku. Dosyaları indir komut yazma aşmasına kadar talimatı izle. Sonra buraya YAZDIKLARIMI yap. Çince reco yüklü değil ise yükle. Çince recodan adb sideloadı seç ama bir kere seç iki kere onay verirsen hata verir. Pcde komut olarak adb sideload rom.zip yaz telefona kendisi romu kopyalayarak işlem bitince Çince recodan deli yeniden başlat yazcak sabırlı ol yükleniyor
kardeş bi yardfım etsen olmuyor
kardeş bi yardfım etsen olmuyor
yaptım ama yine alcatel yazan ekranda resetliyor tekrar alcatel yazıyor tekrar resetliyor
kardeş bi yardfım etsen olmuyor

yaptım ama yine alcatel yazan ekranda resetliyor tekrar alcatel yazıyor tekrar resetliyor
sizdede boylemi oldu yoksa direk rom acıldımı
 
tayfur422

tayfur422

Üye
Konu hakkında önerisi, isteği, sorusu olan varsa yazabilir.
KARDEŞLERİM SAKIN YEDEĞİ YÜKLEMEYİN BEN YÜKLEDİM ŞİMDİ PİŞMANIM ŞU HATAYI ALIYORUM malesef android.process.media durdu diyor ve klavye açılmıyor yardım edermisiniz?
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
Açıldı kardeş denemediğim biseyi paylasmadım. Sen romu yuklemissin ama ROM bir yedek orj yedek gibi ama zip olarak alınmış. Yani onun içerisinde eksik dosyalar mevcut. Basitlestirerek anlatmaya çalışıyorum. SP flash tool ile orj ROM atarken mobilim şuan kntrl edemiyom ama 10 tane felan alan seçili oluyor. ROM yemeklerinde ise 4 kısımın yedeği alınıyor. Sen üzülerek söylüyorum ki telefona format atarken yanlış seçeneği seçip tüm romu silmissin. Telefonun çalışabilmesi için gerekli 10 kısım ama yedekler 4 kısım. 6 kısım şuanda yok sende hic bir ROM açılmaz o telefonda. Servislik olmuş ama öyle yollama anlaşılır. SP flashtooldan format kısmını sec komple formatla. Telefon brick olacak ozaman. O hali ile yolla
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
Şuan ben arazideyim 1 2 hafta tam destek veremicem haberiniz olsun.
 

smtksby

Üye
Şuan ben arazideyim 1 2 hafta tam destek veremicem haberiniz olsun.
ya kardes bi yardım etsen acılmıyor adb sideload ile yaptım ama yine resetliyor bari orjinal recovery nasıl yuklicem onu anlat bo recovery otg okuyormu
 
tayfur422

tayfur422

Üye
Şuan ben arazideyim 1 2 hafta tam destek veremicem haberiniz olsun.
yedeği tele yükledim fakat klavye acılmıyor yardım edermisin su hatayı alıyorum malesef android.process.media durdu
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
KARDEŞLERİM SAKIN YEDEĞİ YÜKLEMEYİN BEN YÜKLEDİM ŞİMDİ PİŞMANIM ŞU HATAYI ALIYORUM malesef android.process.media durdu diyor ve klavye açılmıyor yardım edermisiniz?
Tayfur kardeş bu işlerde her zaman risk vardır. Misal risk yüzde 1 bile olsa birinde hata verebiliyor sende olduğu gibi. Fakat ben defalarca yukledim öyle paylastim sans diyorum sadece.
 
tayfur422

tayfur422

Üye
Tayfur kardeş bu işlerde her zaman risk vardır. Misal risk yüzde 1 bile olsa birinde hata verebiliyor sende olduğu gibi. Fakat ben defalarca yukledim öyle paylastim sans diyorum sadece.
peki yedeği tekrar yüklesem bu sorun gecer mi bu arada pc telefonu görmemeye basladı kapalıyken görüyor hafızaya erişemiyorum
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
ya kardes bi yardım etsen acılmıyor adb sideload ile yaptım ama yine resetliyor bari orjinal recovery nasıl yuklicem onu anlat bo recovery otg okuyormu
İng recoyu SP ile yükle. O otg destekliyor. Fakat yedek cem ile alındı ondan kuramassın. Ondan sadece alcateli flashlayabilirsin. Tel kapalı iken org tak sonra reco AC org görecek. Bi eve donem twrp yedeğide paylasırım mobilim upload edemem dağ başında santiyedeyim
 
jeosalih

jeosalih

Üye
    Konu Sahibi
peki yedeği tekrar yüklesem bu sorun gecer mi bu arada pc telefonu görmemeye basladı kapalıyken görüyor hafızaya erişemiyorum
Elbette tekrar yüklersen düzelir. Telefonu PC neden görmediğini ne yapacağını sana tam 3 kez yazdım. Yine yaziyom. Telefonu bağla pcye bildirim çubuğunda mtp bağlı görünüyor ise PC driverda sorun. Eğer bildirim çubuğunda sadece şarj simgesi varsa ayarlardan bağlantı kısmından mtp yi seç
 
tayfur422

tayfur422

Üye
Elbette tekrar yüklersen düzelir. Telefonu PC neden görmediğini ne yapacağını sana tam 3 kez yazdım. Yine yaziyom. Telefonu bağla pcye bildirim çubuğunda mtp bağlı görünüyor ise PC driverda sorun. Eğer bildirim çubuğunda sadece şarj simgesi varsa ayarlardan bağlantı kısmından mtp yi seç
aynen telde mtp bağlı fakat pc de görmüyor??? ne yapabilrim kardeş bi yardım et ALLAH RIZASI İCİN
 


Üst Alt