CouTFeeL
Üye
-
Konu Sahibi
-
teşekkürler
Teşekkürler
Rica ederim
iyi düşünmüşsün bence hoş olmuş emeğine sağlıkama ben takım tutmuyorum bide modeli deiştir artık bu modeli sewdin heralde hep bunun üstünde çalışıyosun ben başka bi iş üstündeyim bikaç güne ev ekranlarında paylaşırım ekranlarımı
işi çok uzun o yüzden ama bu başka bişeyabi modeli sevdim diye değilde başka oynayabileceğim düzgün saat bulamadım açıkçasıhtc saatinle oynucktım svgleri açmadı. Bende takım tutmuyorum belki fnatikler vardır diye yaptım
abi yeni çalışmanı bekliyorumda sadece ev ekranını paylaşma ya bizlede paylaş
işi çok uzun o yüzden ama bu başka bişeysen görünce anlarsın neden işimin uzun olduğunu ve hemen paylaşamayacağımı
hmmmeraklandım şimdi biran önce yap abi bende yardım edebilirim istersen elimden geldiği kadar
saol kardeş emin ol biran önce olması imkansızsen hele bi dur 2-3 güne ekran paylaşacam o zaman anlayacan
Çok Güzel Teşekkürler
bunlar niye n8 de çalışmıyor ki
Yarın denerimbunlara bir de amblem ekleyebilir misin? + Türkiye yani milli takım olursa iyi olur. Teşekkürler
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?