arkadaşlar ben bugün bir adet digiphone T828 aldım biraz hüsrana uğradım.tüm satışlarda 500 adet rehber hafızası var deniyor ama malesef 200 adet var önce teknosel sonra SAR elk e telefon ettim aldığım cvp "hani bir isme 2-3 adet numara giriyorsunya onunla 500 oluyor " cavabını aldım.Ayrıca PC senkranizasyonu nasıl oluyor anlamadım.(PC üzerinden rehber kayıt ,SMS gönderme v.s)Halen uğraşmaya devam ediyorum.USB kablosu ile bir şekilde (bir programla )kumanda etmem lazım bilen varsa bana lütfen anlatsın.
Herhangi bir markanın bütün ürünlerini denemeden o firmayı karalamayınız. Siz bir tane ürün almışsınız ve problemli çıkmış. 3 kez servise giden bir ürünü Tüketici Hakem Heyetinden destek alarak değiştirebilirsiniz. Aslında firmaları karalamadan önce haklarımızı öğrensek daha etkili alışveriş yapmış olacağız. Bende Digiphone ürünü kullandım ve halen evimde var hiçbir problemim yok. [/QUOTE
ben bu konuda ceva vermek ıstıyorum ben gazınatepteyım ve turkıyede bu dıgıphone nn 2 yetkılı bayısı var bırısı antepte bırısı kayserıde.bende dıgıphone aldım dg 66 fakat herkesın deıg gıbı bende bu telefonu aldıktan sonra bır ıkı ay kullanamadım cunku sreklı servıse gıdıp geldı ve her defasında sorununuz cozuldu demelerıne karsın hala tekrarlıyordu ve en sonunda bana telefonumu degıstırıp yenısı verdıler fakat verdıklerı telefon dg 66 nın eskı surumuymus dıstan bakıldıgında farkedılmıyor fakat menulere detaylı baktıgınızda bunu anlayabılıyorsunuz.bır cok ozellıgınden yoksun sekılde bılmedn telefonu kullanmaya basladım fakat baktım kı ozellıkler cok az dıgerınegore ve tekrar gıttım telefonumun ozellıgının dıgerıne gore eksık oldugunu soyledım ve eger progrm atarak olacak bırseyse program atın yok degılsede telefonumu modelı yuksek bozulan telefonum modelınde bır telefonla degıstırın dedım ama bana oyle bırseyın soz konusu olmadıgı soyledıler.yanı arkadaslar anlayacagınız bu telefonun servısde telefon gıbı işe yaramaz
Aklı olan digiphone almaz.Telefon çalışırken fena değil.Hele bir bozulmaya görsün!teknik servis ,hele Gaziantepteki evlere şenlik.İlgi yok kabalık dersen cabası.7 gün oldu telefonu vereli.Daha bir gelişme yok.Basma Kalıp bir cevapları var.Biz sizi arayacağız.Serviste çin işi gibi kıytırk
Şık durduğuna falan kanmayın bi digiphone aldım 3. sefer servise gitti hala serviste.. alıp bikaç gün kullansam içim yanmayacak.. arkadaşlar lütfen telefon alırken özellik değil kaliteye önem verin benim gibi başınız ağrımasın
Herhangi bir markanın bütün ürünlerini denemeden o firmayı karalamayınız. Siz bir tane ürün almışsınız ve problemli çıkmış. 3 kez servise giden bir ürünü Tüketici Hakem Heyetinden destek alarak değiştirebilirsiniz. Aslında firmaları karalamadan önce haklarımızı öğrensek daha etkili alışveriş yapmış olacağız. Bende Digiphone ürünü kullandım ve halen evimde var hiçbir problemim yok.