diğer klasöründeki geçici dosyaları silme

  • 6 Nisan 2013
  • 2313 Okunma
  • 5 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar bi program var "phone storage claenup" bende işe yaradı diğer klasörü 1.3 gb gözüküyordu. programı çalıştırdım 865 mb olarak gözüküyo şu an bi deneyin derim. indirdikten sonra begin butouna basıp işlemin tamamlanmasını bekliyoruz işlem bitince telefon hafızası dolu diyor ondan sonra delete çıkıyo en altta ona basıyoruz ve siliyo
    Phone Storage Cleanup | Windows Phone Uygulamaları+Oyunlar Mağazası (Türkiye)
     


    Yazan: csH
    csforever bunu beğendi.
  2. Bu ve buna benzer uygulamalar sadece bir kaç kez temizleme yapıyor, daha sonra işe yaramıyor, shrink Storage ile de yapılabilir ...
     
  3. Aynen ben shrink storage ile iki defa sildim daha sonra üçüncüyü yapmayınca sizin bahsettiğinizi indirip iki kere de ondan denedim hiçbirinde silmedi yani bir fark yoktu o yüzden iki uygulamayı da kaldırdım. En iyi çözüm hafıza dolu uyarısı alana kadar o kısımdan uzak durmak ve güncellemeyi beklemek :islik
     
  4. csH

    csH
    olsun en azından bi kereliğine de olsa sildik :D
     
    csforever bunu beğendi.
  5. Bir süre sonra, ilk baştaki kadar olmasa da bazen 200-500 Mb. arası temizleyebiliyor ...
     
  6. csH

    csH
    olduğu kadar :D güncelleme gelene kadar bununla idare edeceğiz
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/12/2018 - 04:29