Derbi sonrası FB Taraftarları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


ykmk

ykmk

Üye
gereksiz bir konuya balıklama dalmayın hemen fb li arkadaslarım..bırakın kendilerince eglensinler..
 
arslansem

arslansem

Üye
Evet bırakın eğlenelim biraz sizle:kop:
Vah vah vah sen git koskocaman dünya takımını alt et,birbirlerine girsinler sonra:kop:
Lugano,Volkan sezonu kapatsın...Kezman,Alex dayak yesin reva mı bu? :kop:
Keşke yenmeseydik ayıp oldu Aziz abiye:kop:
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
En Kötü Taraftar Fenerde Var Hem Diyolar Yensede Yenilse Sonra Görüyoruz
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
Evet bırakın eğlenelim biraz sizle:kop:
Vah vah vah sen git koskocaman dünya takımını alt et,birbirlerine girsinler sonra:kop:
Lugano,Volkan sezonu kapatsın...Kezman,Alex dayak yesin reva mı bu? :kop:
Keşke yenmeseydik ayıp oldu Aziz abiye:kop:


acaba büyük başkan aziz bey şampiyonluğu gölgelemek için bu sene ne yapacak
a) Cumartesi istifa edecek
b) Pazar istifa edecek
c) C. Ronaldo'yu transfer edeceğiz diyecek..
d) Fenerbahçede Teknik direktörlüğü de kendisi yapma kararı aldım diyecek...

:kop::kop::kop:
 
aLone

aLone

Üye
ztn daha fazlası beklenmez fenerden rüştüyüde dövmüşlerdi:D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
acaba büyük başkan aziz bey şampiyonluğu gölgelemek için bu sene ne yapacak
a) Cumartesi istifa edecek
b) Pazar istifa edecek
c) C. Ronaldo'yu transfer edeceğiz diyecek..
d) Fenerbahçede Teknik direktörlüğü de kendisi yapma kararı aldım diyecek...

:kop::kop::kop:
e )son düdüğün çalmasını beklemeyecek. :D
 
arslansem

arslansem

Üye
acaba büyük başkan aziz bey şampiyonluğu gölgelemek için bu sene ne yapacak
a) Cumartesi istifa edecek
b) Pazar istifa edecek
c) C. Ronaldo'yu transfer edeceğiz diyecek..
d) Fenerbahçede Teknik direktörlüğü de kendisi yapma kararı aldım diyecek...

:kop::kop::kop:
Aziz beyin üzüntüden dişleri kalmadı artık :kop:
Ya bi de bizim hedefimiz bu sene için şampiyonlar ligiydi demezler mi?:kop:
Adama sormazlar mı 100 küsür yıllık tarihinde kaç başarı yakaladın da böyle konuşuyosun :kop::kop::kop:

Kabullenin artık çekememezlik yapmayın yendik geldik geçtik the end:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt