Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
gereksiz bir konuya balıklama dalmayın hemen fb li arkadaslarım..bırakın kendilerince eglensinler..
arslansem
Üye
Evet bırakın eğlenelim biraz sizle Vah vah vah sen git koskocaman dünya takımını alt et,birbirlerine girsinler sonra Lugano,Volkan sezonu kapatsın...Kezman,Alex dayak yesin reva mı bu? Keşke yenmeseydik ayıp oldu Aziz abiye
Evet bırakın eğlenelim biraz sizle Vah vah vah sen git koskocaman dünya takımını alt et,birbirlerine girsinler sonra Lugano,Volkan sezonu kapatsın...Kezman,Alex dayak yesin reva mı bu? Keşke yenmeseydik ayıp oldu Aziz abiye
acaba büyük başkan aziz bey şampiyonluğu gölgelemek için bu sene ne yapacak
a) Cumartesi istifa edecek
b) Pazar istifa edecek
c) C. Ronaldo'yu transfer edeceğiz diyecek..
d) Fenerbahçede Teknik direktörlüğü de kendisi yapma kararı aldım diyecek...
aLone
Üye
ztn daha fazlası beklenmez fenerden rüştüyüde dövmüşlerdi
acaba büyük başkan aziz bey şampiyonluğu gölgelemek için bu sene ne yapacak
a) Cumartesi istifa edecek
b) Pazar istifa edecek
c) C. Ronaldo'yu transfer edeceğiz diyecek..
d) Fenerbahçede Teknik direktörlüğü de kendisi yapma kararı aldım diyecek...
acaba büyük başkan aziz bey şampiyonluğu gölgelemek için bu sene ne yapacak
a) Cumartesi istifa edecek
b) Pazar istifa edecek
c) C. Ronaldo'yu transfer edeceğiz diyecek..
d) Fenerbahçede Teknik direktörlüğü de kendisi yapma kararı aldım diyecek...
Aziz beyin üzüntüden dişleri kalmadı artık Ya bi de bizim hedefimiz bu sene için şampiyonlar ligiydi demezler mi? Adama sormazlar mı 100 küsür yıllık tarihinde kaç başarı yakaladın da böyle konuşuyosun
Kabullenin artık çekememezlik yapmayın yendik geldik geçtik the end