kavutlar
Üye
Deneme dört,beş,altı ! öhöö öhööö
bende bir deneme açayım dedim herkes açmış madem benim neyim eksik 
bir şeyler ekleyeyim madem açtım
1_ Maxicep Logosu:


2_Bir link koyayım ama yararlı olsun bari
(Nokianın lisanslı s60 program indirme sitesi (üye olmak gerekmez!!!))
Bu konu sadece aşşağılık kompleksine kapılmamak için açılmıştır
Tabiki yorum isterim, çook teşekkür ederim
--------------- Ekleme ---------------
deneme 7,8,9 esprisi ile konu açmak isterseniz telif hakkımı isterim :P

bir şeyler ekleyeyim madem açtım
1_ Maxicep Logosu:


2_Bir link koyayım ama yararlı olsun bari
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(Nokianın lisanslı s60 program indirme sitesi (üye olmak gerekmez!!!))
Bu konu sadece aşşağılık kompleksine kapılmamak için açılmıştır
Tabiki yorum isterim, çook teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------
deneme 7,8,9 esprisi ile konu açmak isterseniz telif hakkımı isterim :P





