Deneme dört,beş,altı ! öhöö öhööö

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kavutlar

kavutlar

Üye
    Konu Sahibi
Deneme dört,beş,altı ! öhöö öhööö
bende bir deneme açayım dedim herkes açmış madem benim neyim eksik :coold:

bir şeyler ekleyeyim madem açtım

1_ Maxicep Logosu:

:sukur::sukur::sukur:

2_Bir link koyayım ama yararlı olsun bari :coold:


(Nokianın lisanslı s60 program indirme sitesi (üye olmak gerekmez!!!))


Bu konu sadece aşşağılık kompleksine kapılmamak için açılmıştır :kop:

Tabiki yorum isterim, çook teşekkür ederim :bigstar:

--------------- Ekleme ---------------

deneme 7,8,9 esprisi ile konu açmak isterseniz telif hakkımı isterim :P
 


Nazy

Nazy

Üye
komplekse girmenize gerek yok
konuyu açtığınızdan pişman olduysanız isterseniz silebilirim
doğrusunu söylemek gferekirse, denemelerinizi izlemek eğlenceli oluyor:)
 
kavutlar

kavutlar

Üye
    Konu Sahibi
deneme 7,8,9 diye konu açmak isterseniz telif hakkımı isterim ona göre hee :D

--------------- Ekleme ---------------

yoo pişmanlık değil konu açma arzusu :)
 
manyak!

manyak!

Üye
en azından yararlı şeyler koymuş ;)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Güzel deneme!..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt