Alınık DDR2 RAM ve ekran kartı alinir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
DDR2 RAM ve ekran kartı alinir
DDR2 RAM alınır kargo filan hersey bana aittir

Ekran kartı pci Express ekran kartı alinir
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Gt420 ekran kartı
Ddr2 800mhz cl9 2gb ram satılır
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Eğer 20 lira daha sorun olmaz dersen ustune 40 lira daha ekle
160 liraya gt420 sıfır alabilirsin
30-40 lirayada rami alablirsin
Ekran kartı hepsiburada da var
Ram de DH da bulabilirsin
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
15-20 lira masraf. Oluyor
Eğer ekran kartı ve Remi gönderir ben denerim aynı malda bir bozukluk yok ise parayi aynı gün içinde parayi istedin yere yatırım .

Eğer anlasirsak

Ben almak isterim açıkçası bana uygun
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Pm attım
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Eğer satacak başka arkadaşlar varsa tekliflerini bekliyorum
 

suathalit

Üye
Bende 2 adet 1 gb lik 800 mhz sogutuculu sifir sayilabilecek hic takilmadi ama kutusu yok satabilirim
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Bende 2 adet 1 gb lik 800 mhz sogutuculu sifir sayilabilecek hic takilmadi ama kutusu yok satabilirim
Kardes düz ve açık söylim kapıda alır denerim kusursuz buldum zaman aynı gün paran istedin yere yatırım istersen ne kadar istiyorsun
 

suathalit

Üye
Fiyatlari bilmiyorum sifir diye alabilirsin sanalpazardan satis acarim urunu ginderirim denersin sikinti yoksa parayi onaylarsin kargo ucretine karismam fiyatta anladiriz
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Kardeş bende 3 tane ddr2 1gb ram var. Toplam 3gb. 2 tanesi soğutuculu. İstanbul Maltepedeyim. Elden satış yapabilirim
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt