d900i wap sorunu!!!

    Konu Sahibi
d900i wap sorunu!!!
d900i kullanıyorum wap ayarlarını yükledim turkcellden ama gel gör ki wap girmeye çalıştığı zaman telefon res atıyo yardımları bekliyorum
 
Bendede bu sorun var...
Ayrıca tarayıcıdan herangi bir siteye girmek istesem yine res atıyor Lütfen yardımmmm....
 
*#52828378#
ota type settings
gprs bearer ota
sırasıyla bunları yapın olur
 
walla bende wapı açınca 2-3 saniye bekliyo reset atıyo telefona

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar turkcell wap ayarlarımızı değiştirmemiz gerekiyor Veri Arama Türü : ISDN yapmalıyız eskiden analogda duruyordu şimdi açılıyo
 

xxx4444

Üye
Abi bende de aynı sorun vardı bi format attım attıktan 2 dk sonrada ben bi kepatıp açtım düzelti bi dene istersen
 
arkadaşım hattın turkcell se *133# yap istedigin konu ile ilgili bilgi geliyo zaten teline Not sen teknoloji yazanyere gir yada 2 konturuna kıy 4440535 i ara ordan direk geliyo
 
turkcell için tamamda avea için nasıl olacak? Lütfen cwp bekliyorum.

--------------- Ekleme ---------------

benim hattım awea hiç bi siteye giremiyorum 9d00i şebekeye erişilemiyor diyo bunu nasıl düzeltebilirim
 
aynısı bendede var şebeke yok dior
 
*#52828378#
ota type settings
gprs bearer ota
sırasıyla bunları yapın oluyo walla kim koyduysa allah razı olsun tskkr ederim
 

aktp35

Üye
bndede şebeke yok dior nasıl çözcez bunu ya :S
 

Bushraaa

Üye
ben de de şebeke yok diooo
 

hak yolcusu

Kapalı Hesap
Bide bu kodu gir sonra ayarlari yap *2767*927# hayirli ugurlu olsun
 
arkadaşlar ben nete giriom açılmıo beklioz öle yardım please
şimdiden tşkrlr
 

mcisoo

Üye
ya her yöntemi denedim vodafone benimki olmuyor Hata:şebeke yok diyor lütfen yardımcı olursanız Sevinirim
 

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
d900i kullanıyorum wap ayarlarını yükledim turkcellden ama gel gör ki wap girmeye çalıştığı zaman telefon res atıyo yardımları bekliyorum
sen onu bunu bırak benı dınle kardesım oncelıle *2767*2878# bu kodu gır sonra ayarlar ıcın 8050 yı ucretsız ara sonuna kadar dınle ne denıldıgını ordan ayarlarını yaparsın
 

kurdian

Üye
şu wap ayralrını sırasıyla anlatırsanız çok mutlu olucam lütfen şebek yok dior

--------------- Ekleme ---------------

gercekten oluyor cok tesekkur ederım telefonuna oyun veya program yukleyenlerde oluyor bu cunku oyun yuklerken ayarları bozuyoruz ve boyle yapınca duzelıyor












iyide nasıl yapıcam
 

hidir11

Üye
crowden_servet kanka ben bu koda giremiyom neden ??