Awriyedikkat
Üye
Custom Rom Önerisi Var mı ?
Cihaz Note II STOCK 4.4.2 sürüm yüklü ROOT var PHİLZ CWM RECOVERY var Dokunmatik Özellikli ben bu cihaza Rom kurmak istiyorum KitKat'tan sıkıldım.Yalnız şöyle bir durum var ki Cihazım Yurtdışı ve Klon imei li ben bu sonradan öğrendim ne yazıkki bunlara rom kurunca imei çöküyomuş şebeke ve wifi sorunu oluyomuş.Ne yapmak lazım hangi yolu izlemeliyiz acaba ? Ditto note 4 indirdim bu yüzden kuramadım.Yardımcı olacak herkese teşekkürler
